سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۳۸

اخبار

بیش از یکهزار نفر در دور دوم واکسیناسیون شاغلان صنعت نفت استان فارس واکسینه شدند

مسئول کنترل عفونت بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان از واکسینه شدن بیش از یکهزار نفر از شاغلان صنعت نفت استان فارس، خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، مریم کوچکی در این باره؛ گفت: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، هماهنگی کارشناسانHSE ، امور کارکنان روابط عمومی شرکت های صنعت نفت استان و به همت تیم بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه فارس و کادر شبکه بهداشت هر منطقه، دور دوم واکسیناسیون شاغلان صنعت نفت استان فارس در شیراز، صورت پذیرفت.


وی ضمن قدردانی از همکاری مدیران و پرسنل دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛ افزود: بر این اساس، دور دوم واکسیناسیون شاغلان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، منطقه پنج عملیات انتقال گاز، شرکت گاز استان فارس، شرکت خط لوله و مخابرات نفت منطقه فارس، شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس و واحدهای شرکت ملی نفت ایران انجام شد و در این دوره، بر اساس مجوز وزارت بهداشت، خانواده های تیم سلامت نیز، واکسینه شدند.


مسئول کنترل عفونت بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، اعلام کرد: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون، افزون بر 2 هزار و 500 دوز واکسن تحویل گرفته و تزریق شده است.


کوچکی در توضیح آمار انجام واکسیناسیون در سایر مناطق نفتی، اضافه کرد: در شرکت پتروشیمی جمعا یکهزار و 375 نفر ، در پالایشگاه شیراز ۷۰۰ نفر، در شرکت پالایش نفت لاوان یکهزار و 170 نفر دوز اول و حدود ۷۰۰ نفر دوز دوم، در پالایشگاه گاز پارسیان حدود۹۰۰ نفر ، در منطقه پارسیان حدود ۵۰۰ نفر، در سروستان حدود ۱۲۰ نفر از شاغلین، تاکنون واکسینه شده اند.


وی افزود: غیر از برنامه واکسیناسیونِ روزانه که تاکنون نزدیک به 5 هزار و 500 نفر بر اساس برنامه زمانبندی رده های سنی در درمانگاه امام علی (ع) تزریق داشته ایم و افرادی که بصورت متفرقه در سایر پایگاه ها واکسن دریافت نموده اند، نزدیک به 8 هزار نفر از شاغلین را واکسینه کرده ایم.


به گفته وی، ادامه روند واکسیناسیون و مکان مورد نظر برای انجام این مهم، متعاقبا اعلام می گردد. 

 

بیش از یکهزار نفر در دور دوم واکسیناسیون شاغلان صنعت نفت استان فارس واکسینه شدند 1


 
 
۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ۱۱:۵۰
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۴۹۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید