سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۵۶

اخبار

معاینات طب صنعتی کارکنان تلمبه خانه های قطب آباد و مهرآران در نیمه دوم سال جاری اجرا شود

در دیدار مشترک مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه هرمزگان و خطوط لوله و مخابرات منطقه خلیج فارس مقرر شد تا معاینات طب صنعتی کارکنان تلمبه خانه های قطب آباد و مهرآران در نیمه دوم سال جاری برنامه ریزی و اجرا شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، بازدید معاونت بهداشتی-درمانی منطقه هرمزگان از مراکز پزشکیاری خطوط لوله و مخابرات قطب آباد و مهرآرارن و منطقه تنگ نی منطقه ٦ عملیات انتقال گاز، صورت پذیرفت.


همچنین ضمن این بازدید، نشستی با حضور این مدیران در تلمبه خانه قطب آباد برگزار شد و مواردی مطرح و مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و مقرر شد معاینات طب صنعتی کارکنان تلمبه خانه های قطب آباد و مهرآران در نیمه دوم سال جاری برنامه ریزی و اجرا شود و موضوع سلامت آب منطقه قطب آباد و احتمال آلودگی آن طی مکاتباتی پیگیری شود. 


در این نشست، دکتر کرباسچی از همکاری مدیر منطقه در خریداری برخی تجهیزات مورد نیاز اورژانس مراکز پزشکیاری مهراران و قطب آباد تشکر نمود و همچنین، از تلاش همکاران پزشکیار مستقر در مناطق فوق تقدیر شد و در جهت رفع مشکلات آن ها هماهنگی لازم با مناطق صورت گرفت.


بر اساس گزارش ارسالی، هماهنگ کننده خدمات پشتیبانی، مسئول خدمات پرستاری و مسئول روابط عمومی منطقه هرمزگان نیز در این بازدید، حضور داشتند. 
 
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ ۱۱:۳۷
روابط عمومی هرمزگان |
تعداد بازدید : ۵۱۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید