سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۳۸

اخبار

در بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان:

نصب و راه اندازی دستگاه حضور و غیاب کارکنان انجام گرفت + گزارش تصویری

مشاهده و ثبت زمان فعالیت کارکنان به صورت خودکار، یک راه حل ایده آل برای هر مجموعه و ارگان است و بر همین اساس، به همت واحد فناوری اطلاعات بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره و اثرانگشت کارکنان نصب و راه اندازی و نرم افزار آن مرحله به مرحله، در این مرکز آموزش داده شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، بر اساس گزارش ارسالی از کارشناسان واحد فناوری اطلاعات این مرکز، استفاده از دستگاه حضور و غیاب به عنوان یکی از عوامل کمک دهنده به کاهش هزینه های عملیاتی و افزایش بهره وری سازمانی در سال های اخیر از رشد چشم گیری برخوردار شده است. 


در سال های اخیر بیشتر سازمان های مختلف به نوعی از دستگاه حضور غیاب یا ساعت حضور غیاب برای بررسی و ثبت زمان شروع و پایان ساعات کاری کارمندان استفاده می کنند. 


علاوه بر پیگیری زمان فعالیت کارمندان در محل کار، سوابق کاری دقیق، زمان تعطیلات و مرخصی، زمان اضافه کاری و .... را می توان به صورت مکانیزه ثبت کرد و در صورت لزوم، ساعات کاری را برای اطمینان از انطباق با قوانین کار و الزامات این مرکز، سنجید.


نصب و راه اندازی دستگاه حضور غیاب، به ویژه هنگامی که نیاز به قرار دادن اطلاعات سازمان و کارمندان در نرم افزار وجود داشته باشد، مقداری زمان می برد؛ اما با توجه به مزایایی که در پی دارد، این زمان و هزینه اولیه به صرفه می باشد.


با سامانه حضور و غیاب بدون نیاز به هیچ گونه دستگاه و سخت افزاری می توان به راحتی تردد و حضور و غیاب پرسنل خود را کنترل نمود و با استفاده از این سیستم برای مجموعه خود از وضعیت حضور و غیاب کارکنان در لحظه و تمامی زیر مجموعه ها مطلع شد و به کسب و کار مجموعه، نظم ببخشید.


( گزارش تصویری)

 

نصب و راه اندازی دستگاه حضور و غیاب کارکنان انجام گرفت 13
نصب و راه اندازی دستگاه حضور و غیاب کارکنان انجام گرفت 11
نصب و راه اندازی دستگاه حضور و غیاب کارکنان انجام گرفت 10
نصب و راه اندازی دستگاه حضور و غیاب کارکنان انجام گرفت 9
نصب و راه اندازی دستگاه حضور و غیاب کارکنان انجام گرفت 3
نصب و راه اندازی دستگاه حضور و غیاب کارکنان انجام گرفت 2
نصب و راه اندازی دستگاه حضور و غیاب کارکنان انجام گرفت 1

۲۹ خرداد ۱۴۰۰ ۱۱:۱۰
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۶۳۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید