سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۰۰

اخبار

نشست کمیته سلامت شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان تشکیل شد + گزارش تصویری

به منظور مدیریت بحران کرونا در منطقه و اتخاد تصمیمات جهت کنترل بیماری کووید 19 ، نشست کمیته سلامت شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان، برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، بر اساس گزارش ارسالی از روابط عمومی منطقه هرمزگان، این جلسه که با حضور معاون بهداشتی درمانی منطقه هرمزگان و همراهی مدیر منطقه، معاونت فنی عملیاتی و اعضای HSE شرکت پخش صورت پذیرفت، به منظور مدیریت بحران کرونا در منطقه و اتخاد تصمیمات جهت کنترل بیماری کووید 19 تشکیل شده است.


در این نشست مواردی نظیرِ ارائه گزارشی از عملکرد بهداشت و درمان در شرایط فعلی کرونا و تعداد بیماران مثبت و مشکوک و روند پیگیری بیماران، پاسخ گویی به ابهامات موجود در مورد نحوه بازگشت بکار شاغلین پس از بهبود از بیماری کرونا، ارائه برنامه عملیاتی واحد سلامت کار در سال ١٤٠٠، بررسی ابهاماتی که در مورد تایید هزینه های درمانی وجود داشت و ارائه راهکار مناسب جهت تعامل بیشتر واحد HSE پخش با بهداری منطقه؛ مطرح و بررسی شد.


در پایان، مهندس احمدی کمرپشتی؛ مدیر منطقه، ضمن ابراز خرسندی از حضور فعال همکاران بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه هرمزگان تشکر کرد و برای ادامه همکاری جهت مدیریت و کنترل بیماری کووید 19 بر ادامه این روند تاکید ورزید.


در این نشست، معاون بهداشتی درمانی منطقه هرمزگان، مسئول مرکز بهداشتی درمانی امام رضا (ع)، هماهنگ کننده خدمات پشتیبانی و مسئول روابط عمومی در نشست کمیته سلامت شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان، شرکت کردند.

 

(گزارش تصویری)


نشست کمیته سلامت شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان تشکیل شد
نشست کمیته سلامت شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان تشکیل شد 8
نشست کمیته سلامت شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان تشکیل شد 6
نشست کمیته سلامت شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان تشکیل شد 5
نشست کمیته سلامت شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان تشکیل شد 4
نشست کمیته سلامت شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان تشکیل شد 3
نشست کمیته سلامت شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان تشکیل شد 2

 
۸ خرداد ۱۴۰۰ ۰۹:۵۵
روابط عمومی هرمزگان |
تعداد بازدید : ۵۰۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید