سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۱۶

اخبار

خدمتی دیگر از بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان

در دومین روز از خرداد ماه سال 1400 واکسیناسیون کووید 19 جمعیت تحت پوشش این بهداشت و درمان بر اساس سند ملی واکسیناسیون انجام شد .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، بر اساس گزارش ارسالی از واحد کنترل عفونت این مرکز،کارشناسان بهداشت و درمان صنعت نفت فارس با سالمندان بالای 70 سال تماس می‌گیرند و پس از ثبت‌نام‌ها، برای تزریق فراخوان می‌شوند  و قرار نیست همه افراد یکباره فراخوان شوند.

 

بر اساس این گزارش، در این روند در طول هفته بر اساس در دسترس بودن  افراد  فراخوان انجام می شود و  و برای آن ها بر اساس نوبت‌بندی فراخوان داده می‌شود، چنانچه با افرادی تماس گرفته نشد، این افراد از آخر هفته آینده می‌توانند با واحد روابط عمومی بهداشت و درمان به شماره 07132250191 تماس  و فقط شماره تلفن  خود را ثبت کنند و مجدد با آن‌ها تماس گرفته خواهد شد. 

 

واکسیناسیون سالمندان بالای 70سال از روز یک شنبه دوم  خرداد ماه جاری، آغاز شد و این افراد، گروه یک از مرحله دوم واکسیناسیون هستند. 

 

پس از سالمندان بالای 70سال، سپس نوبت گروه سنی 65 تا 69 سال در خرداد و تیر ماه، گروه سنی 60 تا 64 سال در خرداد و تیر ماه و...؛( اطلاعات تکمیلی بر اساس جداول زیر می باشد) خواهد بود.

 

در این میان، رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان ضمن قدردانی از مجاهدت‌های شبانه‌روزی کادر  بهداشت و درمان صنعت نفت  فارس و هرمزگان اظهار کرد که با از خودگذشتگی و اقدام‌های موثر کادر درمان به ‌منظور حفاظت از سلامت کارکنان و با  هدف جلب اعتماد متقابل  و ایجاد آرامش خاطر کارکنان به حوزه‌  بهداشت و در مان صنعت نفت، این مهم صورت گرفت. 

 

دکتر محسن تندر ابراز کرد که ما افتخار می‌کنیم که از معدود سازمان هایی هستیم که در این حرکت ملی پیشرو بوده ایم و در این عرصه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

 

جداول تزریق واکسن 1جداول تزریق واکسن 2جداول تزریق واکسن 3جداول تزریق واکسن 4

 

۲ خرداد ۱۴۰۰ ۱۳:۱۶
تعداد بازدید : ۷۷۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید