سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۰۹:۵۰

اخبار

پلیس افتخاری فارس با شهادتش به چند نفر زندگی بخشید

«محمدحسین دهقانی» از نیروهای واحد حراست بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان که پلیس افتخاری شهر شیراز نیز بود، اولین شهید سال جدید ناجا در استان فارس است که اعضای بدنش به چند بیمار نیازمند اهدا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، بر اساس گزارش ارسالی از درگاه خبری نیروی انتظامی استان فارس؛ ۱۲ فروردین ماه سال جاری، مأموران انتظامی کلانتری «۱۸ ولیعصر» شیراز به همراه یک نفر از اعضای پلیس افتخاری حین گشت‌زنی در خیابان شهید «رادفر» به یک دستگاه موتورسیکلت که پلاک آن مخدوش بود مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.


بر این اساس، پس از توقیف موتورسیکلت، در حین بررسی شماره پلاک و استعلام از سامانه پلیس آگاهی، یک دستگاه سواری دنا با این مأمور فداکار و راکب موتورسیکلت برخورد کرده و سریعاً متواری می‌شود.


به گفته فرمانده انتظامی استان فارس در این حادثه «محمدحسین دهقانی» 32 ساله از اعضای پلیس افتخاری و راکب موتورسیکلت که به شدت مجروح شده و راهی بیمارستان می‌شوند و این نیروی پرتلاش و فداکار ۱۵ فروردین ماه در بیمارستان به شهادت رسید و اعضای پیکر مطهرش به بیماران نیازمند اهدا گردید.


این گزارش حاکی است، این اولین شهید ناجا در سال جاری است و مأموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند راننده ۴۵ ساله خودرو دنا را کمتر از یک روز شناسایی و وی را دستگیر کنند.
به گفته مقامات انتظامی استان فارس، متأسفانه حال راکب موتورسیکلت نیز وخیم می‌باشد و در این راستا، پلیس با کسانی که بخواهند باعث اخلال در نظم و امنیت شوند بدون اغماض و برابر قانون به شدت با آنان برخورد می‌کند.


گفتنی است، محمدحسین دهقانی متولد دوازدهم شهریور ماه 1368 بود و دارای یک فرزند (پسر) 3 ساله است، از سال 1392 در بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه فارس و از سال 1393 نیز در نیروی انتظامی استان فارس به عنوان پلیس افتخاری همکاری خود را آغاز نموده و تاکنون این همکاری به صورت مستمر، ادامه داشته است.


 

پلیس افتخاری 1

۱۷ فروردین ۱۴۰۰ ۱۰:۳۱
تعداد بازدید : ۱,۴۷۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید