سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۳۰

اخبار

در آستانه نوروز 1400:

نشست هم اندیشی مسئولان بهداشت و درمان و مدیران صنعت نفت منطقه هرمزگان صورت گرفت

در سفر دو روزه رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان به منطقه هرمزگان، مسائل، مشکلات و دغدغه های بهداشتی و درمانی شرکت های تحت پوشش صنعت نفت مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، در این نشست مسائلی همچون:  استقرار نیرو در مراکز درمانی مناطق تحت پوشش و درمانگاه های پزشکیاری، قرارداد با مراکز درمانی سطح شهر، باز پرداخت هزینه ها، ایجاد نظام پیشنهادات و ...؛ مورد بررسی قرار گرفت.

رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان در این نشست در جمع مدیران صنعت نفت، گفت: با توجه به شرایط کرونایی نتوانستیم به صورت ادواری در مناطق حضور به عمل رسانیم و به همین دلیل این نشست فرصت مغتنمی برای بررسی دغدغه های موجود است.

 

نشست هم اندیشی مسئولان بهداشت و درمان و مدیران صنعت نفت منطقه هرمزگان صورت گرفت 14

 

دکتر محسن تندر افزود: در مواجهه با پاندمی کووید 19 فشار بسیار زیادی بر تیم بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان وارد شد اما با وجود این شرایط سعی تمام مجموعه تنها بر این مهم است که ارائه خدمات دستخوش حوادث نشود و کماکان عرصه خدمات سلامت محور به طور منظم صورت پذیرد.

وی اضافه کرد: سعی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت بر این است تا با ارتباط موثر با شرکت های مختلف صنعت نفت و کنترل و پایش بیماران کووید 19 کمترین آسیب به کارکنان و خانواده های آن ها وارد شود و با حفظ صیانت از سلامتی همکاران، این صنعت همواره پر تلاش و پر قدرت ادامه راه دهد.

 

نشست هم اندیشی مسئولان بهداشت و درمان و مدیران صنعت نفت منطقه هرمزگان صورت گرفت 12

 

همچنین، مدیران شرکت های مناطق صنعت نفت حاضر در جلسه در ادامه، از زحمات همکاران بهداشت و درمان و پیگیری های مستمر در امر سلامت جامعه تحت پوشش، تقدیر و تشکر کردند و خواستار رسیدگی و پیگیری موارد مطروحه شدند.
در ادامه توسط روسای خدمات پشتیبانی، سلامت کار، معاون بهداشتی و درمانی و هماهنگ کننده خدمات پشتیبانی منطقه هرمزگان 
پاسخ های مربوط به سوالات در هر مورد داده شد .

این نشست با حضور رییس و مدیران ارشد بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان؛ معاون بهداشتی درمانی منطقه هرمزگان و همراهی  هماهنگ کننده خدمات پشتیبانی، روابط عمومی منطقه هرمزگان و با حضور مدیر عامل شرکت گاز استان هرمزگان ؛ مدیر منطقه سرخون و قشم؛ مدیر منطقه شش عملیات انتقال گاز؛ معاون مهندسی و توسعه شرکت پالایش گاز سرخون و قشم؛  معاون اداری و مالی شرکت پخش فرآورده های نفتی به میزبانی شرکت گاز استان هرمزگان؛ صورت پذیرفت.

 

نشست هم اندیشی مسئولان بهداشت و درمان و مدیران صنعت نفت منطقه هرمزگان صورت گرفت 15

۲۷ اسفند ۱۳۹۹ ۱۲:۰۴
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۶۶۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید