سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۳:۱۸

اخبار

همزمان با ایام مواجهه با بحران کرونا:

مسائل بهداشتی و درمانی کارکنان منطقه پنج عملیات انتقال گاز بررسی شد + گزارش تصویری

در ایام مواجهه با پاندمی کرونا و با حضور رئیس، مسئولان ارشد بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان و جمعی از مدیران منطقه پنج عملیات انتقال گاز، مسائل بهداشتی و درمانی کارکنان این منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، نشست بررسی مسائل بهداشتی و درمانی در محل پلی کلینیک مرکزی ارم با حضور مهندس خضرایی مدیر منطقه پنج عملیات انتقال گاز،به همراه تنی چند از مدیران ارشد این منطقه و رئیس و مسئولان ارشد بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان برگزار و پس از شنیدن مسائل و مشکلات درمانی کارکنان و خانوده های آنها ، توضیحات لازم را ارائه نمودند.

دکتر محسن تندر، در این جلسه با بیان اینکه امسال با توجه به ورود مشکلات ناشی از بیماری کووید- 19 عرضه خدمات بهداشتی و درمانی نیز تحت الشعاع قرار گرفت،گفت: با توجه به بروز بحران کرونا در یکسال اخیر، بهداشت و درمان صنعت نفت به دنبال بررسی چالش های پیش روی مسائل بهداشتی و درمانی کارکنان است تا بتواند راهکارهای مطلوبی را جهت رفع آنها اجرا نماید.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان با تاکید بر حوزه سلامت خانواده، واکسیناسیون و مراقبت از بیماران خاص؛ اظهار داشت: در مواجهه با بحران کرونا، این مرکز تلاش می کند با تسهیل مسیر درمان و برداشتن موانع وقت گیر، خدمات درمانی با کیفیتی را به همه کارکنان ارائه دهد.

به گفته وی، تمام تلاش و تمرکز بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان بر این مهم است تا بتواند با روندی مطلوب در امر خدمات رسانی، رضایت خاطر مراجعان را فراهم سازد.

در این نشست،رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، سرپرست خدمات پشتیبانی، رییس پلی کلینیک، رییس سلامت کار و HSE و رییس امور بیمه گری و درمان غیر مستقیم و رییس روابط عمومی از این مرکز و مدیر منطقه پنج عملیات انتقال گاز، سرپرست منابع انسانی، مدیر عملیات تاسیسات، رییس خدمات کارکنان، رییس HSE و مسئول روابط صنعتی از این منطقه حضور داشتند.

 

( گزارش تصویری)

مسائل بهداشتی و درمانی کارکنان منطقه پنج عملیات انتقال گاز بررسی شد 13

مسائل بهداشتی و درمانی کارکنان منطقه پنج عملیات انتقال گاز بررسی شد 4
مسائل بهداشتی و درمانی کارکنان منطقه پنج عملیات انتقال گاز بررسی شد 12
مسائل بهداشتی و درمانی کارکنان منطقه پنج عملیات انتقال گاز بررسی شد 11
مسائل بهداشتی و درمانی کارکنان منطقه پنج عملیات انتقال گاز بررسی شد 10
مسائل بهداشتی و درمانی کارکنان منطقه پنج عملیات انتقال گاز بررسی شد 9
مسائل بهداشتی و درمانی کارکنان منطقه پنج عملیات انتقال گاز بررسی شد 8
مسائل بهداشتی و درمانی کارکنان منطقه پنج عملیات انتقال گاز بررسی شد 7
مسائل بهداشتی و درمانی کارکنان منطقه پنج عملیات انتقال گاز بررسی شد 6
مسائل بهداشتی و درمانی کارکنان منطقه پنج عملیات انتقال گاز بررسی شد 5

۱۶ اسفند ۱۳۹۹ ۱۰:۲۵
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۷۹۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید