سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۴:۵۸
 

اخبار

آماده باش سازمان در ایام تعطیلات نوروزی

یازدهمین جلسه هفتگی روسا و مدیران ستادی امروز 9 اسفندماه با حضور روسا و مدیران ستادی و روسا مناطق اهواز، شمالشرق و بوشهر بصورت ویدیو کنفرانس در حالی برگزار شد که مدیرعامل سازمان بهداشت ودرمان صنعت نفت بر آماده باش نیروها در ایام تعطیلات نوروز تاکید کرد.

دکتر سید مهدی هاشمی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی گفت : خوداظهاری در سامانه پایش، غربالگری و پیشگیری از شیوع بیماری کووید- ۱۹ ، رعایت ممنوعیت ها ، تب سنجی در مبادی ورودی ادارات و بروز رسانی تمامی دستورالعمل های بهداشتی  را دستور کار قرار دهید و تمامی نیروها باید در ایام نوروز و تعطیلات آماده باشند.

دکتر جهانبخش امینی رییس امور بازرسی و رسیدگی به شکایات به ادامه ارائه گزارش بازرسی از مناطق به منطقه شمالشرق پرداخت که دکتر پرهام صالحی رییس این مرکز که بصورت ویدیو کنفرانس در این جلسه حضور داشت نقطه نظرات خود را در خصوص گزارش ارائه شده مطرح کرد.

دکتر سید مهدی هاشمی مدیرعامل سازمان در ادامه به مباحثی از جمله انضباط مالی،استفاده از پتانسیل های مراکز در جهت بهره وری ، کارآیی و اثر بخشی و همچنین بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد پرداخت.

در ادامه دکتر بهرام دهقان رییس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز با اعلام روند افزایشی تعداد مراجعین کووید 19 نسبت به هفته های گذشته گفت : تعداد بیماران و مراجعه کنندگان به اورژانس تنفسی در نیمه دوم بهمن ماه بیش از 60درصد افزایش داشته است ، تعداد موارد بستری در همین بازه ی زمانی بیش از 40 درصد و تعداد بیماران بخشICU کووید نیز بیش از 60 درصد افزایش داشته است.

دکتر وحید مالکی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر از راه اندازی بخش PCR  عسلویه در پایان این هفته خبر داد و همچنین گزارشی از عملکرد واحد دارویی منطقه خارگ ارائه کرد.

در ادامه امیر قائم پناه مدیر منابع انسانی با اشاره  به دستور مدیرعامل سازمان مبنی بر ممنوعیت جذب نیرو در تمامی رشته ها و تغییر رسته شغلی کارکنان حوزه درمان ، خواستار جابه جایی کادر درمان از واحدهای اداری به  واحد درمانی در تمامی مناطق شد.

علیرضا فارسیان رییس فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان در خصوص متصل شدن (paperless)  بهداشت و درمان صنعت نفت تهران در واحد تصویربرداری و آزمایشگاه گزارشی ارائه کرد.

جلسه 11 مدیرعامل 2
جلسه 11 مدیرعامل 4
جلسه 11 مدیرعامل 3 
جلسه 11 مدیرعامل 1
۱۰ اسفند ۱۳۹۹ ۰۶:۴۶
تعداد بازدید : ۲۴,۱۴۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید