سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ۲۲:۳۷
 

اخبار

افزایش تولید خدمت محور اصلی گردهمایی مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان

نشست سالانه رییس و مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان در سال 99 با هدف بررسی مسائل و دغدغه های موجود در مجموعه فارس و هرمزگان و ارائه راهکارهای موثر، صورت پذیرفت.

vبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، دکتر محسن تندر در این نشست گفت: نشست سالانه این مرکز را در حالی برگزار می کنیم که طی یک سال شرایط سخت و بحران های مختلفی را برای مقابله با شیوع ویروس کرونا متحمل شدیم و امروز، سپاسگزاری مجدد خودم را برای تلاش های بی وقفه در این ایام، به تمامی همکارام ابراز می کنم.

رییس بهداشت و درمان  صنعت نفت فارس و هرمزگان عنوان کرد: همه ما به عنوان افرادی که در مجموعه درمانی مشغول به انجام وظیفه هستیم به معضلات و مشکلات موجود بهداشتی، درمانی و اقتصادی به خوبی واقفیم و باید با تمام قوا بر ارتقاء اهداف سازمان و مناطق تحت پوشش در فارس و هرمزگان فعال باشیم.

  

افزایش تولید خدمت محور اصلی گردهمایی مدیران بهداشت و درمان  صنعت نفت فارس و هرمزگان

 

وی افزود: در این راستا نباید از وظایفی که در هر قالبی برایمان تعریف شده غافل شویم و در جهت پویایی مجموعه، در هر شرایطی مسئولیت پذیر باشیم.

دکتر تندر اضافه کرد: درک متقابل مدیران و کارمندان در یک مجموعه به درک و حل و فصل مسائل و مشکلات حاصل از گستردگی مناطق و وسعت دامنه دغدغه ها کمک شایانی می کند و در این راستا همفکری و همکاری مجدانه تمامی فعالان یک ارگان یا سازمان می تواند به شکل قابل توجهی گره گشا باشد.

رییس بهداشت و درمان  صنعت نفت فارس و هرمزگان با اشاره به بحران اقتصادی کنونی در همه زمینه ها، تاکید کرد: در این شرایط که تمام کشور با بحران شدید اقتصادی روبروست باید هوشیار و مسئولیت پذیر باشیم و با سخت کوشی برنامه ریزی های لازم را برای سال آینده، طرح و مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

 

افزایش تولید خدمت محور اصلی گردهمایی مدیران بهداشت و درمان  صنعت نفت فارس و هرمزگان 3

 

وی با بیان اینکه پاندمی کووید 19 تمامی عرصه های فعال در جامعه را به چالش کشیده، اظهار کرد: با توجه به تحریم ها و برای بررسی این مهم که برای روزها و ماه ها و سال های آینده چه رویدادهایی در پیش رو داریم باید هوشیار و آگاه شویم و از هم اکنون به فکر باشیم و سعی کنیم تا با حداقل ها مناسب ترین بازدهی را در جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به منصه ظهور رسانیم.
در این نشست، از سوی مسئولان و مدیران حاضر، مشکلات و معضلات موجود مطرح و مسائل مطروحه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد تا پیگیری های لازم و شایسته انجام پذیرد.

 

افزایش تولید خدمت محور اصلی گردهمایی مدیران بهداشت و درمان  صنعت نفت فارس و هرمزگان 5

۲۱ بهمن ۱۳۹۹ ۱۴:۰۴
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۶۳۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید