سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۱۸

اخبار

دکتر محسن تندر:

رشادت ها و سعه صدر بانوان در همه عرصه های زندگی مثال زدنی است

رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان در نشست صمیمی هفته زن، گفت: با توجه به فراز و نشیب های زندگی و بخصوص در این روزها، شرایط مواجهه با بحران کرونا، رشادت ها و سعه صدر بانوان در همه عرصه های زندگی و اجتماع، مثال زدنی و قابل تقدیر و ارزش گذای است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، همزمان با گرامی داشت هفته زن و در آستانه میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، نشست صمیمی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان و بانوان شاغل در این مجموعه، برگزار شد.

 

رشادت ها و سعه صدر بانوان در همه عرصه های زندگی مثال زدنی است 1

 

رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان در این نشست، با تبریک میلاد بزرگ بانوی اسلام؛ حضرت فاطمه زهرا(س) و سپاسگذاری از زحمات بانوان شاغل در این مجموعه، عنوان کرد: زنان با وجود شخصیت حساس و لطیفی که در آن ها تعریف شده، با توانی مضاعف، نقش بسزایی در پاسداری و نگهداری بنیاد خانواده و محیط اجتماع دارند و همدوش مردان، در تمام عرصه ها فعال و موفق اند.

دکتر محسن تندر با اشاره به ایام سخت مواجهه با ویروس کرونا، افزود: در این میان، زحمات و فداکاری های بانوانی که در مراکز درمانی مشغول به کارند نیز، بسیار قابل توجه و لایقِ برترین سپاسگذاری ها هستند؛ چرا که در این شرایط بحران زده علاوه بر حراست از کانون خانواده، در محیط کار نیز حماسه ها آفریدند و صبورانه تمام توان خود را صرف رضایتمندی بیماران و ارباب رجوعان کردند.

 

رشادت ها و سعه صدر بانوان در همه عرصه های زندگی مثال زدنی است 3

 

وی اضافه کرد: تلاشمان بر این است تا مسائل و دغدغه های بانوان شاغل در مجموعه را بررسی و رسیدگی کنیم تا در جهت رضایتمندی این قشر زحمت کش و توانمند، قدمی شایسته برداشته باشیم.

در این نشست، توسط مشاور امور بانوان؛ صدیقه جوکار، مشکلات و دغدغه های بانوان شاغل در بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان مطرح و از سوی رییس و مدیران ارشد این مجموعه مورد بحث، تبادل نظر و پیگیری قرار گرفت.

 

رشادت ها و سعه صدر بانوان در همه عرصه های زندگی مثال زدنی است2 1

۱۴ بهمن ۱۳۹۹ ۱۴:۲۴
تعداد بازدید : ۶۴۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید