سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۶:۲۹

اخبار

برگزاری نشست مشترک شورای پزشکی منطقه هرمزگان و شورای عالی پزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت

در شرایط مواجهه با بحران کووید 19، برای نخستین بار نشست مشترک شورای پزشکی منطقه هرمزگان و شورای عالی پزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، به نقل از روابط عمومی منطقه هرمزگان، در این شورا، که با توجه به شرایط خاص همه گیری بیماری کووید 19 به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور اعضای شورای عالی پزشکی در تهران و اعضای شورای پزشکی منطقه هرمزگان در مرکز درمانی امام رضا برگزار شد، 10 مورد پرونده پزشکی مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست؛ مواردی نظیرِ بررسی تعیین تکلیف شغلی شاغلین شرکت های تابعه نفت و گاز که نیاز به نظر شورای عالی داشتند، بررسی موارد از کار افتادگی فرزندان بازنشسته، بررسی امکان استفاده از پرداخت تسهیلات توانبخشی بیماران فلج مغزی و بررسی  و رفع ابهام مواردی از دستورالعمل های شورای هزینه؛ بررسی شد.

 

برگزاری نشست مشترک شورای پزشکی منطقه هرمزگان و شورای عالی پزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت 3

 

معاونت بهداشتی درمانی منطقه هرمزگان نیز در این نشست، ضمن تاکید بر اینکه این روش ارتباطی باعث کاهش هزینه های اعزام بیماران شورای پزشکی و سرعت بخشیدن به نتیجه گیری و صدور رای در شرایط کرونایی شده، عنوان کرد که ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی، صرفه جویی در هزینه های شرکت ها را بدنبال خواهد داشت.

رییس شورای عالی نیز ضمن تقدیر از هماهنگی انجام شده بر تداوم این ارتباط تاکید ورزید.

 

برگزاری نشست مشترک شورای پزشکی منطقه هرمزگان و شورای عالی پزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت 2

۱۵ دی ۱۳۹۹ ۱۰:۵۸
روابط عمومی هرمزگان |
تعداد بازدید : ۶۴۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید