سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۵۶

اخبار

آرزو شهبازی در پیکارهای همگانی تای چی استان هرمزگان خوش درخشید

«آرزو شهبازی» ، کارشناس رسیدگی به اسناد درمانی واحد بیمه گری منطقه هرمزگان در پیکارهای همگانی تای‌چی قهرمانی این استان، موفق به کسب مدال طلای "فرم چهارتای چی" شد و افتخار آفرید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، به‌ مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، پیکارهای همگانی تای‌چی قهرمانی با شرکت ۱۷۰ ووشوکار هرمزگانی در پارک غدیر بندرعباس برگزارشد.

شرکت کنندگان در ۲ بخش آقایان و بانوان در رده‌های سنی مختلف از پنج تا ۷۰  سال در این دوره از پیکارها حضور داشتند که جلوه خاصی را به این رویداد همگانی بخشیده بود.

ساحل‌نشینان خلیج فارس در ۶ فرم پایه تای‌چی در این مسابقه شرکت کردند که قرار است مدال‌ها و احکام آنان در مراسم سالگرد شهید سلیمانی به قهرمانان این دوره اهدا شود.

نتیجه رده های سنی بانوان در رده سنی پنج تا ١٠ سال فرم یک تای‌چی « آوا فتاحی» اول، «مستانه علیمحمدی» دوم و «ساغر چشم‌براه» سوم شدند، فرم چهار تای‌چی «نازنین‌ زهرا باقرزاده» اول و «آتنا دادی‌زاده» دوم شدند.

در رده سنی ١١ تا ۲۵ سال فرم چهار تای‌چی «حسنا رستم‌ پور» و «شادی بدخشان» رتبه‌های اول و دوم، فرم شش تای‌چی «فاطمه گرگی‌زاده» و «مریم هاشمی» مشترک اول و «گیلماه صیادمغان» دوم شدند.

همچنین در رده سنی ۲۶  تا ۴۰ سال فرم یک تای‌چی «طاهره کریم‌ پور»، «فرشته سلجوقی» و «معصومه بهرمن» نفر اول تا سوم، فرم سه تای‌چی «فاطمه میرزایی‌نژاد»، «فرشته نعمت‌الهی» و «معصومه نظام‌ محله» نفر اول تا سوم شده، فرم پنج تای‌چی «زهرا هندیان» نفر اول و «عالیه سالاری» و «افسانه آشتا» مشترک دوم شدند.

رده سنی ۴۱ تا ۵۵ سال فرم یک تای‌چی «حوری کریمی‌پور» نفر اول، «نجمه کشاورزیان» دوم و «رقیه شهسواری» سوم، فرم چهارتای چی «آرزو شهبازی»، «زیبا رییسی» و «رحیله محمدزاده» اول تا سوم، فرم پنج تای چی «زهره ترابی» اول و «سمیه امامدادی» دوم شدند.

 

آرزو شهبازی در پیکار همگانی تای چی استان هرمزگان خوش درخشید 3

 

رده سنی ۵۶ تا ۷۰ سال فرم یک تای‌چی «زلیخا ترمشیر» نفر اول و «فرخنده کریم‌ آبادی» دوم، فرم چهارتای‌چی«ساره نعمتی» نفر اول و «زهرا رامشگر» دوم را به دست آوردند.

مراسم سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی سیزدهم دی‌ماه مصادف با سالروز شهادت این قهرمان ملی از سوی هیات ووشو هرمزگان در محل خانه ووشو شهید سلیمانی شهر بندرعباس برگزار شد.

 

آرزو شهبازی در پیکار همگانی تای چی استان هرمزگان خوش درخشید 1

۱۵ دی ۱۳۹۹ ۱۰:۳۵
روابط عمومی هرمزگان |
تعداد بازدید : ۱,۴۵۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید