سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۱۸

اخبار

دکتر جهانبخش امینی عنوان کرد:

بازرسی چشم بینای سازمان است + گزارش تصویری

رییس بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در بازدید از منطقه هرمزگان، بازرسی را چشم بینای سازمان دانست و شناسایی نقاط کور و گلوگاه های فساد را از ضروریات هر سازمان برشمرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، بر اساس گزارش ارسالی از روابط عمومی منطقه هرمزگان، دکتر جهانبخش امینی؛ رییس بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به همراه آجیدیان؛ کارشناس قانون ارتقاء سلامت نظام اداری در نخستین بازدید دوره ای، در واحدهای مختلف مراکز درمانی منطقه هرمزگان حضور یافتند.

رییس بازرسی سازمان در نشستی که با مسئولین واحدهای مختلف منطقه داشت، گفت: این بازدید با هدف اصلاح فرآیندها و رفع ابهامات و شفاف سازی دستورالعمل ها بصورتی که همگان از حقوق خود باخبر باشند، صورت گرفته است.

دکتر امینی تاکید کرد: هر یک از کارکنان و مدیران در تمامی سطوح باید در مقابله با فساد خود را مسئول دانسته و منافع سازمان را بر منافع فردی برتری دهند.

وی از زحمات همکاران منطقه هرمزگان که در شرایط بد آب و هوایی منطقه به ارائه خدمات اثربخش می پردازند و در مواجهه با بحران کرونا با از خودگذشتگی به امر درمان مشغولند؛ تقدیر و تشکر کرد.

 


بازرسی چشم بینای سازمان است  10
بازرسی چشم بینای سازمان است  9
بازرسی چشم بینای سازمان است  8
بازرسی چشم بینای سازمان است  7
بازرسی چشم بینای سازمان است  6
بازرسی چشم بینای سازمان است  5
بازرسی چشم بینای سازمان است  4
بازرسی چشم بینای سازمان است  3
بازرسی چشم بینای سازمان است  2
بازرسی چشم بینای سازمان است  1

۲۶ آذر ۱۳۹۹ ۱۲:۴۸
تعداد بازدید : ۷۵۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید