سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۰۱

اخبار

همایش بیماری‌های غدد و قلب و عروق در شیراز برگزار شد

همایش بیماری‌های غدد و قلب و عروق ، با حضور بیش از 80 نفر از پزشکان, پرستاران و ماماهای مراکز فارس, هرمزگان, اهواز, ماهشهر, بوشهر و گچساران، به میزبانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، در تالار آینه هتل همای شیراز برگزار شد.

به گزارش واحد روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان ، در این مراسم ، سرپرست بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان, دکتر امیر‌آبادی, به حضار خیر مقدم گفت و دکتر حبیب‌زاده رئیس آموزش و پژوهش بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان, برنامه‌ی همایش را عنوان کرد.

 

نخستین سخنران این همایش دکتر سوید, متخصص بیماری‌های داخلی, فوق تخصص غدد و متابولیسم و از استادان بنام دانشگاه علوم پزشکی شیراز بود که در مورد تشخیص و درمان دیابت صحبت کرد.

 

سخنران بعدی دکتر کجوری, متخصص قلب و عروق, فوق تخصص روش‌های تهاجمی در درمان بیماری‌های قلب و از استادان بزرگ دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مبحث هیپرلیپیدمی را عنوان کرد.

 

دکتر سلامی, متخصص داخلی و فوق تخصص بیماری‌های غدد و متابولیسم هم , در مورد اصول فیزیولوژیک، روش تشخیص و درمان بیماری‌های تیروئید سخنرانی کرد.

 

آخرین سخنران، دکتر ایزدپناه, متخصص قلب و عروق, فوق تخصص روش‌های تهاجمی در درمان بیماری‌های قلب و از استادان دانشگاه علوم پزشکی شیراز بود که موضوع فشار خون بالا و تشخیص و درمان آن را بیان کرد.

 

این همایش ، به همت واحد آموزش و پژوهش بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان ، روز چهارشنبه ، بـیستم اردیبهشت ماه جاری ، از ساعت 8 صبح لغایت 3 عصر در هتل همای شیراز برگزار شد.

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۰۹:۰۳
واحد آموزش و پژوهش |
تعداد بازدید : ۱,۳۷۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید