سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۶:۲۹

اخبار

برگزاری نشست کمیته سلامت شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه خلیج فارس و مدیران ارشد منطقه هرمزگان

نشست کمیته سلامت شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه خلیج فارس با حضور مدیران ارشد بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه هرمزگان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، در این نشست، مهندس کیوانپور؛ مدیر منطقه ضمن تشکر از زحمات پرسنل بهداشت و درمان، خصوصا در مواجهه با بحران کووید 19، بر ادامه خدمت رسانی توسط بهداشت و درمان ابراز خرسندی و تاکید کرد و تداوم بهره مندی از خدمات بهداشت و درمان را به عنوان سرویس گیرنده، خواستار شد.

دکتر کرباسچی؛ معاون بهداشتی-درمانی منطقه هرمزگان نیز، به ارائه آمار مبتلایان کووید 19 شرکت مربوطه پرداخت و اقدامات صورت گرفته در منطقه هرمزگان را عنوان کرد.

 

برگزاری نشست کمیته سلامت شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه خلیج فارس و مدیران ارشد منطقه هرمزگان 1

 

انجام برنامه ریزی مدون جهت بازدید از رستوران های مراکز اقماری و نیز رستوران مرکز بندرعباس ، راه اندازی سیستم برید بین بهداشت و درمان وخطوط لوله، استفاده از کارشناس تغذیه در مراکز انتقال خط لوله جهت تنظیم برنامه غذایی پرسنل، برقراری آموزش پرسنل از طریق ویدئو کنفرانس و فعال سازی تله مدیسین بهداشت درمان ، ارسال نتایج طب صنعتی ٩٨ و رفع نواقص موجود، انجام معاینات طب صنعتی ٩٩با رعایت پروتکول های بهداشتی و زمانبندی مناسب در نیمه دوم سال؛ از دیگر موارد مطروحه در این نشست بود.

این نشست، با حضور معاونت بهداشتی درمانی منطقه هرمزگان، هماهنگ کننده پشتیبانی، مسئول بهداشت حرفه ای، مسئول روابط عمومی و مسئول آموزش منطقه هرمزگان در محل اداره مرکزی خط لوله منطقه با حضور مدیرمنطقه و مسئولین واحدهای مختلف صورت پذیرفت.

۲۰ آبان ۱۳۹۹ ۱۲:۳۰
روابط عمومی هرمزگان |
تعداد بازدید : ۱,۲۰۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید