سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۳۸

اخبار

در بهداشت و درمان صنعت نفت فارس:

پرسنل واحد پذیرش با نحوه ارتباط موثر و تکریم ارباب رجوع آشنا شدند

دوره آموزشی آشنایی با مباحث تکریم ارباب رجوع و ارتباط مؤثر، در راستای استقرار حاکمیت بالینی در بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، با توجه به منشور حقوق بیمار در ایران و با هدف توجه به اصل مشتری مداری و جلب رضایت خدمت گیرندگان، جهت کارکنان واحد پذیرش این مرکز، برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، در این دوره آموزشی که ضمن تاکید بر رعایت حقوق گیرنده گان خدمت، در خصوص تکریم ارباب رجوع و اهمیت آن برای سازمان، مفهوم تکریم، تعریف ارباب رجوع و مشتری، شناخت انواع ارباب رجوع و روش های برخورد با آنها، انواع خدمات قابل ارائه، توجه به نیازهای مخاطبین و احترام به ارباب رجوع، اهم مشکلات ارباب رجوع در نظام اداری (براساس نظرسنجی)، انواع مراجعین از نظر ویژگی های شخصیتی، نحوه برخورد با ارباب رجوع، نحوه پاسخگویی و چگونگی خدمت‌گزاری، اصول اولیه نحوه پاسخگویی به تلفن، منشور حقوقی بیمار و همچنین راهکارهایی در زمینه اعتلای سطح آگاهی کارکنان در رابطه با حوزه ارتباط موثر و تکریم ارباب رجوع و مشتری مداری با شرکت فعال کارکنان و بحث های دوطرفه در زمینه تکریم ارباب رجوع در این دوره آموزشی گنجانده شد.

 

پرسنل واحد پذیرش با نحوه ارتباط موثر و تکریم ارباب رجوع آشنا شدند 3

 

در پایان این جلسه شرکت کنندگان ضمن طرح تجربیات خود از برخورد با ارباب رجوع و مشکلات موجود برای ارتقاء سطح رضایت آنها مطالبی را مطرح نمودند.

 

پرسنل واحد پذیرش با نحوه ارتباط موثر و تکریم ارباب رجوع آشنا شدند

 

این کارگاه آموزشی توسط سید محمد مهدی اثنی عشری؛ رییس روابط عمومی و تکریم ارباب رجوع بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، طی دو روز در محل سالن کنفرانس پلی کلینیک مرکزی، با حضور تمامی کارکنان پذیرش عمومی و تخصصي برگزار شد.

 

پرسنل واحد پذیرش با نحوه ارتباط موثر و تکریم ارباب رجوع آشنا شدند 1


۲۵ شهریور ۱۳۹۹ ۱۰:۴۹
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۹۸۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید