سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۵۰

اخبار

به مناسبت هفته دفاع مقدس:

نشست هم اندیشی فرماندهان بسیج مراکز صنعت نفت فارس برگزار شد

نشست هم اندیشی فرماندهان بسیج مراکز صنعت نفت فارس، به مناسبت تبیین برنامه های هفته دفاع مقدس در بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، در این نشست دکتر محسن تندر ضمن گرامیداشت رویداد 17 شهریور، هفته دفاع مقدس؛ عنوان کرد : با هدف تکریم و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای هشت سال دفاع مقدس و نشر و تعمیق شناخت کارکنان صنعت نفت و خانواده های آن ها از فرهنگ ایثار و شهادت، گردهمایی مذکور را برگزار و برنامه های این هفته را ساماندهی کردیم.

رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، افزود: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای پرداختن به فرهنگ ایثار و شهادت است و می‌توان جوانان را با شهدا، زندگی و راه آن ها آشنا کرد و با ذکر فداکاری و مجاهدت رزمندگان دوران دفاع مقدس، موجب زنده نگه داشتن و پویایی اسلام و انقلاب اسلامی و بیانگر آمادگی و حفظ قدرت دفاعی ملت قهرمان ایران شد.

 

گزارش تصویری/ نشست فرماندهان بسیج همزمان با 17 شهریور 17

 

وی در این نشست، همچنین با بیان این جمله که هر شرّی، دارای خیر و حکمتی است، در خصوص فواید پاندمی کووید 19،گفت: امسال به واسطه شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان، پیام ها غالبا مرتبط با موضوع بحران پیش آمده، مهمترین این پیام ها،پیامی متفاوت است که همه کشورها از سوی طبیعت دریافت نمودند که نیاز محیط زیست به یک تنفس و به توقف فعالیت های مضر بشری نسبت به محیط زیست، خواهد بود.

دکتر تندر اضافه کرد: ویروس کرونا در شرایطی که جان بسیاری از انسان های روی زمین را گرفته است و جای تاسف دارد اما برای این کره خاکی مهمان بدی نبوده و اوضاع را بهبود بخشیده است.

رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان گفت: بحران کرونا مانند همه بحران ها از قبیل جنگ، زلزله، سیل، آتش سوزی و بحران های دیگر، دارای ویژگی های یک بحــران می باشد و شاید بسیار گسترده تر و شاید اولین بحرانی است که بر همه جهان اثرگذار بوده و تاثیر این بحران بسیار آشکار و ابعاد بسیار گسترده و حتی بدون درمان شفاف می باشد و جهان تاکنون چنین بحرانی که همه کشورها را در یک تناوب زمانی به چالش بکشد تجربه نکرده بود.

 

بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان میزبان گردهمایی فرماندهان و نمایندگان بسیجی شرکت های تابعه

 

وی ابراز کرد: بی شک جهان امروز تحت اثر فراگیری این ویروس، در حال تغییر است و فارغ از تبعات تلخ و کشنده این اپیدمی، نیمه دیگر این اتفاق بسیار شنیدنی است.

به گفته دکتر تندر؛ شیوع کووید ١٩ در واقع نیاز محیط زیست به یک تنفس و توقف فعالیت های مضر بشری نسبت به محیط زیست خواهد بود.

در ادامه این نشست، نکته نظرات و پیشنهادات حاضرین در جلسه بیان شد و برنامه های تدوین شده در هفته دفاع مقدس توسط فرماندهان بسیج مراکز صنعت نفت فارس، اعلام شد و مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تودیع و معارفه فرمانده بسیج خواهران نیز صورت پذیرفت.

 

گزارش تصویری/ نشست فرماندهان بسیج همزمان با 17 شهریور 7

 

*هفته دفاع مقدس از 31 شهریورماه آغاز و تا 7 مهرماه ادامه خواهد داشت.

۱۸ شهریور ۱۳۹۹ ۱۳:۴۱
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۵۲۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید