سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۸:۲۷
 

اخبار

ساخت و راه اندازی دستگاه " سیستم الکترو مکانیک وب کنفرانس " در بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان

کارشناس فناوری اطلاعات بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، موفق به ساخت " سیستم الکترو مکانیک وب کنفرانس " شد و این دستگاه در پلی کلینیک مرکزی این مرکز، به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، در راستای سیاست های کلی نظام اداری مبنی بر توسعه نظام اداری الکترونیک، فراهم آوردن الزامات آن و طبق دستور معاون اول رییس جمهور جهت برگزاری جلسات و کمیسیون ها به صورت غیرحضوری، دستگاه " سیستم الکترو مکانیک وب کنفرانس " ساخته و به بهره برداری رسید و تجهیزاتِ برقراری ارتباط در محیط سالن کنفرانس پلی کلینیک مرکزی شیراز تکمیل شد.

مهندس محمد امین مومنی، دانش آموخته رشته مهندسی آی تی، مسئول سابق واحد فناوری اطلاعات بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان و مدیر اسبق واحد فناوری اطلاعات و روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران، از ایده طرح و چگونگی روند ساخت این دستگاه در منطقه فارس، به اختصار می گوید.

 

ساخت دستگاه " سیستم الکترو مکانیک وب کنفرانس " در بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان 9

 

این کارشناس فناوری اطلاعات در بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان در این باره گفت: ایده اولیه طراحی و ساخت این دستگاه زمانی به ذهنم رسید که در نخستین جلسه ویدیو کنفرانس کووید 19 به عنوان یکی از مراکز فعال می بایست نشستی را با ستاد سازمان برگزار می کردیم. 

وی افزود: در این جلسه عدم کیفیت صدا و  تصویر، قطعی مداوم در حین جلسه، کمبود سیستم یکپارچه و ثابت به منظور ارائه هر چه بهتر از نظر من احساس شد. 

مومنی ادامه داد: بر همین اساس، در خصوص ساخت این دستگاه پیشنهادی به واحد روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان ارائه کردم که بعد از بررسی، وسایل مورد نیاز خریداری و به صورت ساخت خانگی در منزل مونتاژ گردید.

وی گفت: در ساخت این دستگاه تمام تلاش بر این است که از قطعات بومی و در دسترس  بازار استفاده شود که هم از لحاظ قیمت و هم پشتیبانی حتی الامکان مشکلی ایجاد نشود.

مومنی اضافه کرد: این دستگاه از یک ریل و واگن، دو موتور الکتریکی،  ریموت کنترل،  پایه نگهدارنده افزایش ارتفاع،  دوربین با کیفیت اچ دی و سایر قطعات مخصوص در سالن کنفرانس بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه فارس نصب و راه اندازی شد.

به گفته این کارشناس، از خصوصیات بارز این دستگاه حرکت دوربین به جلو و عقب و در جهت های چپ و راست می باشد که این امر، ارسال کیفیت خروجی  بدون کمترین لرزش و تغییر در  کیفیت صدا و تصویر به مرکز جلسه را باعث می شود.

گفتنی است، در نشستی با حضور رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، سرپرست خدمات پشتیبانی، رییس پلی کلینیک و رییس روابط عمومی این دستگاه توسط مهندس مومنی تشریح و توضیحات لازم در خصوص نحوه کارکرد و چگونگی طراحی و ساخت، ارائه شد.

 

ساخت دستگاه " سیستم الکترو مکانیک وب کنفرانس " در بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان 6

ساخت دستگاه " سیستم الکترو مکانیک وب کنفرانس " در بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان 4

ساخت دستگاه " سیستم الکترو مکانیک وب کنفرانس " در بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان 3

ساخت دستگاه " سیستم الکترو مکانیک وب کنفرانس " در بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان 8
ساخت دستگاه " سیستم الکترو مکانیک وب کنفرانس " در بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان 7
ساخت دستگاه " سیستم الکترو مکانیک وب کنفرانس " در بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان 5
ساخت دستگاه " سیستم الکترو مکانیک وب کنفرانس " در بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان 2

۷ اَمرداد ۱۳۹۹ ۱۱:۱۵
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۹۴۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید