سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۴:۰۳
 

اخبار

تجلیل از تلاش های مدافعان سلامت مراکز بهداشتی درمانی منطقه هرمزگان در مقابله با ویروس کرونا

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس با حضور در مرکز بهداشت و درمان پالایشگاه بندرعباس، از پزشکان و پرستاران منطقه هرمزگان که در خط مقدم مقابله با بیماری کرونا تلاش می کنند، تجلیل و قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، به  نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت پالایش نفت بندرعباس، مهندس نامور در این دیدار با قدردانی از اقدامات ارزنده تلاشگران عرصه سلامت در پالایشگاه ،شهرک مروارید و درمانگاه مرکز فجر برای مقابله با شیوع ویروس کرونا گفت: امیدواریم با همه تلاشها و پیگیریهایی که برای مقابله با ویروس منحوس کرونا به ویژه از سوی کادر درمانی، پزشکان و پرستاران صورت گرفته، بزرودی شاهد ریشه کن شدن این بیماری از سطح دنیا و خصوصا  ایران اسلامی و بازگشت آرامش به سطح جامعه باشیم.

 

تجلیل از تلاش های مدافعان سلامت مراکز بهداشتی درمانی منطقه هرمزگان در مقابله با ویروس کرونا  8

 

وی افزود: با شیوع بیماری کرونا اقدامات مناسب و به موقعی در درمانگاه های پالایشگاه و شهرک مروارید در زمینه پیشگیری، غربالگری و مراقبتهای لازم برای حفظ سلامت کارکنان و خانواده ها صورت گرفت و در این رابطه، تلاشهای شبانه روزی پزشکان و پرستاران بهداری و بهداشت ستودنی است.

معاون بهداشتی درمانی صنعت نفت منطقه هرمزگان نیز در این دیدار با تشکر از مهندس نامور مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: با شیوع ویروس کرونا وارد جنگی شدیم که سربازان خط مقدم آن پزشکان و پرستاران هستند که با همه توان خود در این راه برای حفظ سلامت جامعه بصورت شبانه روزی در حال خدمت هستند.

 

تجلیل از تلاش های مدافعان سلامت مراکز بهداشتی درمانی منطقه هرمزگان در مقابله با ویروس کرونا  5

 

دکتر کرباسچی افزود: امیدواریم در این مسیر با توجه به اقداماتی که صورت گرفته و همچنین دقت همه افراد جامعه در رعایت دستورالعملهای بهداشتی شاهد مدیریت کامل شرایط و از بین رفتن ویروس کرونا باشیم.

در این دیدار دکتر کرباسچی گزارشی از نحوه ارائه خدمات به جمعیت تحت پوشش و علی الخصوص خانواده هایی که درگیر بیماری کرونا بوده اند را ارائه دادند.

گفتنی است؛در این نشست، مواردی نظیرِ برنامه های بهداشت و درمان در خصوص انجام معاینات طب صنعتی و پزشک خانواده، برنامه ریزی جهت توسعه فضای فیزیکی واحد تریاژ درمانگاه امام رضا (ع) مطرح و مقرر شد؛ در جلسه ای با حضور مدیرعامل و معاونین پالایشگاه، تکلیف هزینه های مترتب بر معاینات بازگشت بکار پرسنل ارکان ثالث و قراردادی مشخص گردد.

 

تجلیل از تلاش های مدافعان سلامت مراکز بهداشتی درمانی منطقه هرمزگان در مقابله با ویروس کرونا  6

تجلیل از تلاش های مدافعان سلامت مراکز بهداشتی درمانی منطقه هرمزگان در مقابله با ویروس کرونا  3

تجلیل از تلاش های مدافعان سلامت مراکز بهداشتی درمانی منطقه هرمزگان در مقابله با ویروس کرونا  4

۲۶ خرداد ۱۳۹۹ ۰۹:۴۹
روابط عمومی هرمزگان |
تعداد بازدید : ۱,۲۶۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید