سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۰۰

اخبار

درکمیته سلامت شرکت پالایش گاز سرخون و قشم تصویب شد:

معاینات سلامت کار شاغلین دارای ریسک فاکتور از اولویت برخوردار است

درکمیته سلامت شرکت پالایش گاز سرخون و قشم مصوب شد تا معاینات سلامت کار شاغلین دارای ریسک فاکتور از اولویت برخوردار است و معاینات بازگشت بکار در قالب طب صنعتی انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، به گزارش ارسالی از روابط عمومی منطقه هرمزگان، در این نشست که با حضور مدیرعامل و معاونین این شرکت و معاون بهداشتی درمانی منطقه هرمزگان، رییس مرکز طب صنعتی سرخون و مسئول روابط عمومی منطقه صورت پذیرفت؛ در خصوص تهیه واکسن آنفولانزا جهت شاغلین و خانواده ها عطف به مصوبه کمیته سلامت بهداری منطقه هرمزگان و اعلام به شرکت ها، گفتگو و توافق انجام گرفت.

معاینات سلامت کار شاغلین دارای ریسک فاکتور از اولویت برخوردار است 3

همچنین؛ گزارشی از آخرین وضعیت بیماران مبتلا و مشکوک به کووید شرکت گاز سرخون ارائه شد و در مورد تهیه دستگاه های تصفیه هوا و فیلترکننده آلودگی های ویروسی و میکروبی در مکان های پرخطر اداری و درمانی بحث و تبادل نظر به عمل آمد.

در ادامه، توضیحاتی در مورد نحوه استفاده از ماسک و ضرورت استفاده از ماسک توسط معاون بهداشتی درمانی منطقه هرمزگان مطرح شد و علت شیوع کرونا ویروس در برخی از واحدها از جمله حمل و نقل پالایشگاه مورد بررسی قرار گرفت.

معاینات سلامت کار شاغلین دارای ریسک فاکتور از اولویت برخوردار است 2

در پایان؛ مدیرعامل گاز سرخون و قشم از حضور فعال و اثربخش بهداشت و درمان منطقه هرمزگان در پوشش و مدیریت بحران کرونا و همکاری در تامین پزشک در زمان تعمیرات اساسی پالایشگاه؛ تشکر و قدردانی به عمل آورد.

معاینات سلامت کار شاغلین دارای ریسک فاکتور از اولویت برخوردار است 1

۲۴ خرداد ۱۳۹۹ ۱۲:۰۷
روابط عمومی هرمزگان |
تعداد بازدید : ۶۸۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید