سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۲۰:۲۱

اخبار

در هفته سلامت و توسط شرکت زاگرس جنوبی صورت گرفت:

تجلیل از مدافعان سلامت بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان

همزمان با هفته سلامت، در نشستی با حضور مدیرعامل، جمعی از مدیران و رؤسای ادارات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی و با دعوت از رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، از تلاش های مدافعان سلامت این مرکز در مبارزه با شیوع ویروس کرونا، تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان،به نقل از روابط عمومی شرکت زاگرس جنوبی،  مدیرعامل این شرکت، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته سلامت به تمامی کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت به ویژه افرادی که به صورت مستقیم در خط مقدم مبارزه با شیوع و درمان بیماری کرونا قرار دارند، تلاش های مجموعه بهداشت و درمان صنعت نفت فارس، هرمزگان و بوشهر را در این زمینه قابل تقدیر دانست.

مهندس حمید ایزدی، با اشاره به تحقق ۱۰۰ درصدی تولید این شرکت در بحبوحه شیوع بیماری کرونا، گفت: تحقق این موضوع نتیجه اجرای کلیه دستورعمل های ابلاغی از سوی وزارت نفت، سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و همکاری مسئولان استانی بوده است.

تجلیل از مدافعان سلامت بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان  4

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، افزود: با اجرای درست پروتکل های بهداشتی و همکاری سازمان بهداشت و درمان در اجرای برنامه های کنترلی تا کنون موردی از ابتلا کارکنان این شرکت به بیماری کرونا گزارش نشده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

ایزدی، اجرای کامل دستورعمل های وزارتی، جلوگیری از حضور کارکنان مستقر در شهرهای آلوده در مناطق عملیاتی، راه‌اندازی ایستگاه‌های تب‌سنجی، توزیع اقلام پیشگیری در سطح شرکت، تعطیلی رستوران‌ها، باشگاه‌ها، مسابقات ورزشی، مراسمات مختلف، برگزاری جلسات به صورت ویدئوکنفرانس، ضدعفونی کلیه خودروهای استیجاری و شرکتی به صورت مستمر، استفاده از ابزار های آموزشی جهت فرهنگ سازی مبارزه با بیماری کرونا، گندزدایی کلیه اماکن و سطوح و هماهنگی کامل مناطق عملیاتی با سازمان‌های مرتبط جهت محافظت از کارکنان و خانواده های آنها در برابر این بیماری را اقدامات پیشگیرانه این شرکت دانست.

تجلیل از مدافعان سلامت بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان  3

وی، با تاکید بر مسئولیت های اجتماعی در شرایط حساس کنونی، گفت: خرید اقلام پیشگیری متداول، ادوات مسدود سازی جاده‌ها و توزیع میان شهرها و روستای پیرامون مناطق عملیاتی ،استفاده از ماشین‌آلات این شرکت جهت ضدعفونی معابر عمومی، اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با مسدود سازی برخی جاده های ارتباطی توسط ماشین آلات ترابری این شرکت، تشکیل گروه‌های جهادی و شرکت در طرح ضدعفونی مستمر معابر و ایستگاه‌های پایش سلامت مستقر در ورودی و خروجی شهرها و روستاهای مناطق عملیاتی، از جمله اقدامات مستمر این شرکت در زمینه مسئولیت های اجتماعی است.

همچنین رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان نیز در این جلسه حفظ سلامت کارکنان صنعت نفت و خانواده‌های آنها را در شرایط کنونی هدف اصلی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت عنوان کرد و گفت: از همان ابتدای شیوع این بیماری در کشور، اولویت این سازمان بر تقدم پیشگیری بر درمان برنامه ریزی شد و با دستورعمل‌هایی که برنامه‌ریزی شد و با اجرای برنامه‌ها توسط شرکت‌های تابعه وزارت نفت، صدمات ناشی از این بیماری در صنعت نفت به حداقل رسیده است.

تجلیل از مدافعان سلامت بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان  6

دکتر محسن تندر، افزود: با توجه به روند طولانی و فرسایشی این بیماری و عدم درمان قطعی در حال حاضر تنها روش‌های پیشگیری، رعایت بهداشت فردی و افزایش سطح ایمنی افراد است و باید همچنان ضمن تببین راهکارهای مناسب، اثرات فرسایشی این شرایط را بر روی کارکنان به ویژه کارکنان مناطق عملیاتی کاهش دهیم تا خللی در تولید ایجاد نشود.
وی، گفت: در این زمینه با تهیه جداول خود اظهاری و با همکاری شرکت‌ها در حال جایگزینی نیروها و بازگشت نیروهای سالم و بدون بیماری‌های زمینه ای در مناطق اقماری هستیم و امیدواریم این همکاری ها به بهترین شکل ممکن تا پایان و کنترل این بیماری ادامه یابد.

تجلیل از مدافعان سلامت بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان  1

دکتر تندر، در پایان عنوان کرد: در حال حاضر همه تلاش سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در همه مناطق کشور بر روی بیماری کرونا متمرکز است و در هر شرایطی سلامت کارکنان در اولویت قرار دارد.

در پایان این نشست با حضور مدیرعامل، مدیران ارشد و رؤسای شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی و بهداشت صنعت نفت فارس و هرمزگان - با رعایت اصول فاصله‌گذاری اجتماعی- در شیراز برگزار شد؛ با اهداء لوح تقدیر از تلاش‌های مجموعه کارکنان این سازمان برای حفظ سلامتی کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی تجلیل شد.

تجلیل از مدافعان سلامت بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان

۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۸:۲۱
روابط عمومی زاگرس |
تعداد بازدید : ۸۷۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید