سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۶:۴۰

اخبار

رییس پلی کلینیک و سلامت خانواده بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان خبر داد::

پیگیری تلفنی بیش از 600 مورد خود اظهاری در سامانه پایش کرونا ویروس

رییس پلی کلینیک و سلامت خانواده بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان گفت: به همت تیم پایش بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، پیگیری تلفنی بیش از 600 مورد خود اظهاری در سامانه پایش کرونا ویروس در این مرکز، تا به امروز انجام گرفته است.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، دکتر علیرضا پیشوا با اعلام این مطلب گفت: همکاران مراقب سلامت تا کنون با تمامی افرادی که بعد از ثبت خود اظهاری در این سامانه نیاز به پیگیری داشته اند تماس برقرار نموده و راهنمایی های لازم را به هر فرد ارائه نموده اند.

رییس سلامت خانواده بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان افزود: با توجه به اینکه در روند تماس با افراد، داشتن شماره تلفن پاسخگو برای هر فرد در سیستم بسیار مهم است، از تکمیل کنندگان این خود اظهاری درخواست نمود تا الزاما شماره تماسی در محل مربوطه درج شود که هر فرد حتما در موقع تماس، پاسخگو باشد.

دکتر پیشوا همچنین اعلام داشت: تا پیش از راه اندازی این سامانه نیز با اعلام شماره تماس در 4 درمانگاه تحت پوشش در فارس و هرمزگان نیز به سوالات جمعیت تحت پوشش در خصوص این بیماری توسط کارشناسان مستقر روزانه پاسخگویی انجام شده است.

وی اضافه کرد: تا کنون به سوالات بیش از40 نفر که از طریق این تلفن ها در منطقه فارس سوال داشته اند؛ پاسخ داده شده است.

رییس پلی کلینیک مرکزی ابراز داشت: در این ایام کارشناسان واحد بهداشت خانواده نیز با تحت پوشش قرار دادن بیش از 55 نفر بانوان باردار از طریق شبکه های اجتماعی در تمامی درمانگاه های خانوادگی تحت پوشش نسبت به ارایه خدمات غیر حضوری به این افراد بصورت مستمر اقدام نموده اند.

دکتر پیشوا گفت: برای سهولت آن دسته از بیماران که بطور مرتب داروهای خاصی را می بایست مصرف  نمایند، با همراهی واحد خدمات دارویی تمهیداتی اندیشه شده که بدون حضور فرد بیمار، یکی از وابستگان وی با ارایه دفترچه بتواند سهمیه دارویی بیمار را دریافت نماید.

وی در پایان خواستار شد؛ همانگونه که مسوولان بهداشتی کشور تا کنون گفته اند، همه افراد برای کنترل چرخه شیوع این بیماری از حضور غیر ضروری در جامعه و به ویژه مراکز پرخطر و تجمعی، جدا خودداری نمایند.

۲۰ فروردین ۱۳۹۹ ۲۲:۴۰
واحد سلامت خانواده |
تعداد بازدید : ۵۳۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید