سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۵۶

اخبار

راه اندازی سامانه غربالگری کرونا ویروس دربهداشت ودرمان صنعت نفت فارس و هرمزگان

از آنجا که یکی ازمشکلات مردم در این دوره زمانی که ویروس کرونا در حال شیوع روزافزون است، رفت و آمدهای غیرضروری به ویژه در مراکز درمانی می باشد؛ فعالان سلامت بهداشت ودرمان صنعت نفت فارس و هرمزگان جهت رفاه حال کارکنان و خانواده های آن ها در خانواده بزرگ صنعت نفت، سامانه خود اظهاری به ضرورت پایش، غربالگری و پیشگیری از شیوع بیماری کووید 19 در محیط های کاری و نیز پیگیری افراد نیازمند قرنطینه در منزل یا محل کار را، راه اندازی و اجرایی کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، این سامانه به  افراد تحت پوشش این مرکز کمک می کند تا از تردد غیر ضروری به بیمارستان ها و مراکزدرمانی پرهیزکنند وکمتر در معرض خطر قرار بگیرند.

راه اندازی سامانه غربالگری کرونا ویروس دربهداشت ودرمان صنعت نفت فارس و هرمزگان

رییس پلی کلینیک و سلامت خانواده بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان در این خصوص گفت: جهت استفاده بهینه و مفید از این سامانه و نیز ارائه خدمات مناسب در این دوره حساس، کلاس آموزشی در خصوص نحوه ی کار با سامانه نیز برای تعدادی از مراقبان و کارشناسان سلامت بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان توسط اکرم کارگر مقدم؛ کارشناس سلامت خانواده سازمان در این مرکز ارائه شد.

راه اندازی سامانه غربالگری کرونا ویروس دربهداشت ودرمان صنعت نفت فارس و هرمزگان 6

دکتر علیرضا پیشوا افزود: جهت اطلاع رسانی مناسب به کارکنان و جمعیت طبی تحت پوشش بلافاصله مکاتبات اداری با شرکت های تابعه بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان انجام و تیم پایش این مرکز، اقدام عملیاتی خود را با شروع بکارِ سامانه غربالگری کرونا آغاز کرد.

راه اندازی سامانه غربالگری کرونا ویروس دربهداشت ودرمان صنعت نفت فارس و هرمزگان 5

به گفته وی، دسترسی به سامانه و استفاده از این خدمت، از طریق وب سایتِ سازمان، به آدرس https://www.piho.ir/fa/corona جهت کارکنان رسمی، قرارداد مدت معین، مدت موقت شاغل و بازنشسته و تحت تکفل آن ها فراهم می باشد و نحوه ورود به سامانه از طریق شماره پرسنلی وکدملی شاغلان امکانپذیراست.


راه اندازی سامانه غربالگری کرونا ویروس دربهداشت ودرمان صنعت نفت فارس و هرمزگان 3
راه اندازی سامانه غربالگری کرونا ویروس دربهداشت ودرمان صنعت نفت فارس و هرمزگان 2

۱۶ فروردین ۱۳۹۹ ۱۵:۵۹
واحد سلامت خانواده |
تعداد بازدید : ۷۷۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید