سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۹:۴۴

اخبار

نشست اضطراری بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان برای کرونا برگزار شد

مدیران ارشد، مسئولان و کارشناسان بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان در پی شیوع ویروس کرونا در کشور؛ نشست اضطراری جهت پیشگیری از این مهم در منطقه فارس و منطقه هرمزگان برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، نشست اضطراری مدیران ارشد،  کارشناسان واحد سلامت کار و HSE و کنترل عفونت در بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، برای اتخاذ تصمیمات لازم برای مدیریت شیوع کرونا صورت پذیرفت و تصمیمات این نشست اعلام و سریعا اجرایی شد.

در این نشست، تشکیل تیم مدیریت پیشگیری، تهیه فلوچارت انتقال بیماران، توزیع محلول شستشوی دست در تمام واحدها، مکاتبه با تمام واحدهای HSE مناطق صنعتی، ارسال دستورالعمل گندزدایی فضا، آموزش اقدامات پیشگیرانه و تدابیر کنترلی، آموزش چهره به چهره مراحل ضدعفونی محیط و دست ها به تمامی پرسنل، میز پاسخگویی به بیماران، استقرار واحد تریاژ، توزیع تجهیزات حفاظت فردی نظیر ماسک، دستکش و مایع ضدعفونی کننده، گندزدایی گسترده تمام واحدها، کاهش حضور بیماران در مراکز درمانی تابعه و ...؛ مقرر گردید.


نشست اضطراری بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان برای کرونا 3

برگزاری نشست اضطراری بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان برای کرونا

همچنین، بر اساس گزارش ارسالی از روابط عمومی منطقه هرمزگان، مدیرعامل و معاونین شرکت پالایش گاز سرخون و قشم میزبان معاونت بهداشتی درمانی منطقه هرمزگان در جلسه ای با محوریت " مدیریت مواجهه با ویروس کرونا " شدند.
بر این اساس، معاونت بهداشتی درمانی منطقه هرمزگان و مسئول سلامت کار شرکت پالایش نفت بندرعباس نیز در نشست کمیته سلامت شرکت پالایش نفت بندرعباس، با حضور مدیران پالایشگاه با محوریت مقابله با ویروس کرونا شرکت کردند.

نشست اضطراری کرونا در منطقه هرمزگان 5
نشست اضطراری کرونا در منطقه هرمزگان 1
گفتنی است؛ بنا به گزارش سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت نیز، همه تیم‎های بهداشتی و درمانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در مراکز 14 گانه به حالت آماده باش هستند و با برگزاری کلاس های آموزشی برای جمعیت زیر پوشش ، رعایت بهداشت فردی و پرهیز از حضور در اماکن شلوغ در راستای پیشگیری از این بیماری را ارائه می دهند.

۵ اسفند ۱۳۹۸ ۱۵:۰۴
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۸۲۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید