سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۱۷

اخبار

گواهی نامه سیستم مدیریت HSE بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان تمدید شد/ نخستین ممیزی منطقه هرمزگان انطباق گرفت

گواهی نامه سیستم مدیریت HSE بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان برای یک سال دیگر تمدید شد و همزمان، با تلاش کارکنان و حمایت های مدیریت این مرکز، موفق به افزایش دامنه استقرار سیستم مدیریت سلامت، ایمنی و محیط زیست در منطقه هرمزگان نیز گردید.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، به گفته کارشناسان واحد سلامت کار و HSE ؛ نخستین بار در سال 94 بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه فارس، موفق به اخذ گواهی نامه سیستم مدیریت HSE گردید و اکنون پس از گذشت 5 سال مجددا این بهداشت و درمان، توسط ممیزان شرکت Letrina   به سر ممیزی " دکتر مجید علیزاده " مورد ارزیابی قرار گرفت.

در این ارزیابی دو روزه که توسط شرکت Letrina    انجام شد، عملکرد بهداشت و درمان در حوزه استانداردهای ملی و بین المللی HSE مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت گواهی نامه بین المللی استاندارد HSE-MS بر اساس مدل OGP مجددا توسط این شرکت تمدید شد.

در جلسه اختتامیه این مهم که با حضور تیم ممیزی شرکت Letrina ، رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، سرپرست خدمات پشتیبانی، رییس سلامت کار و HSE ، معاون بهداشتی-درمانی منطقه هرمزگان و تیم HSE این مراکز تشکیل شد، مواردی به عنوان نقاط قوت منطقه فارس و منطقه هرمزگان از طرف تیم ممیزی اعلام گردید.

 

گزارش تصویری/ ممیزی سالانه بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه فارس  23

نخستین ممیزی منطقه هرمزگان صورت پذیرفت 23
۳ اسفند ۱۳۹۸ ۱۴:۳۹
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۸۲۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید