سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۴۳

اخبار

دکتر تندر در نشست کمیته رسیدگی به شکایات مطرح کرد:

نارضایتی مراجعان و بیماران خط قرمز مدیریت مجموعه است

رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان گفت: تکریم ارباب رجوع در سایه رعایت قانون و مقررات باعث افزایش رضایتمندی بیشتر مراجعان و بیماران شده و اولویت مجموعه بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان می باشد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، جلسه کمیته رسیدگی به شکایات؛ به منظور بررسی شکایات جدید و راه های کاهش آن ها در دفتر رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان برگزار شد.

در این نشست دکتر محسن تندر بر اهمیت اجرای قانون و مقررات و توجه به وظایف اداری تاکید کرد و گفت : توجه به قانون در زمان تعیین شده باعث ثبات سیستم شده و شکایات را کاهش می دهد.

وی ارباب رجوع را یک اولویت مهم برای بهداشت و درمان توصیف کرد و اظهار داشت : تکریم ارباب رجوع نخستین و مهمترین اولویت مجموعه بهداشت و درمان است و امر خدمات رسانی فرصت بزرگی است که باید نهایت تلاش خود را در جهت انجام آن به کار گیریم.

رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان نارضایتی مراجعان و بیماران را خط قرمز مدیریت شمرد و افزود : هر شکایت به منزله تعداد زیادی نارضایتی است و اگر شکایتی بشود به منزله اشکال در کار است و بایستی در رفع آن کوشا باشیم.

در این جلسه به شکایات مطروحه رسیدگی و بر اساس نظرات اعضا جلسه تصمیمات مقتضی اتخاذ گردید.


نارضایتی مراجعان و بیماران خط قرمز مدیریت مجموعه است 4
نارضایتی مراجعان و بیماران خط قرمز مدیریت مجموعه است 2
نارضایتی مراجعان و بیماران خط قرمز مدیریت مجموعه است 1

 

۲۱ بهمن ۱۳۹۸ ۱۳:۳۹
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۶۴۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید