سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۲۰

اخبار

اجلاس مدیران و روسا سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در سال 98

اولین اجلاس مدیران و روسا سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در سال 98 با حضور مدیرعامل و اعضا هیات مدیره سازمان ، مدیران و روسای ستادی ،روسای مناطق در سالن جلسات بیمارستان صنعت نفت تهران با هدف بررسی مسائل و مشکلات مناطق سازمان در خصوص نحوه برونسپاری خدمات،شفاف سازی عملکرد مالی و حوزه درمان غیر مستقیم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ، مهندس مرضیه شاهدایی رییس هئیت مدیره سازمان با اشاره به سیاست های کلان دولت و وزارت خانه به همگرایی داخلی تاکید کرد.


وی افزود: در دولت مبحث چابک سازی و عدم توسعه بسیار تاکید شده است و دولت بدنبال خرید خدمت از بخش خصوصی است.


رییس هیئت مدیره سازمان به ابلاغیه های مقام عالی وزارت اشاره کرد و گفت : تاکید وزیر خدمت رسانی در حوزه سلامت و بهداشت به کارکنان و بازنشستگان است و تنها تغییر روش مدیریتی درابلاغیه ایشان مطرح است.


مهندس شاهدایی با تاکید بر اینکه در خدمت رسانی کاهش نداریم ، ادامه داد: اولویت کارکنان صنعت نفت در تمامی مناطق استفاده از خدمات سازمان  است و ما بدنبال ارائه خدمات با کیفیت هستیم.


رییس هئیت مدیره سازمان اظهار داشت : مقایسه سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با یک سازمان بیمه‌گر صحیح نیست، نمی‌توان سلامت را خرید، اساس بیمه گری بر درمان استوار است در صورتیکه رسالت اصلی ما سلامت محور است.


به گفته مهندس شاهدایی اولویت سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت خدمات رسانی در مناطق عملیاتی است و نظر بر واگذاری یا خصوصی سازی بیمارستان و سازمان صحت ندارد.

وی خاطر نشان کرد : تاکید در هئیت مدیره شفاف سازی در حوزه مالی است که خوشبختانه با بستر های مناسب IT  شرایط برای انجام این مهم فراهم شده است.


دکتر حبیب اله سمیع مدیرعامل سازمان ، ضمن اشاره به برگزاری این نشست بصورت دوره ایی در یکسال گفت: . برگزاری این جلسات و نشست ها برای افزایش بهره وری با استفاده از همفکری و خرد جمعی برای تبیین راه کار مناسب در حوزه های مختلف مدیریتی است.

اجلاس مدیران و روسا سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در سال 98 2
اجلاس مدیران و روسا سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در سال 98 1

اجلاس مدیران و روسا سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در سال 98 3

۱۶ شهریور ۱۳۹۸ ۱۰:۵۴
روابط عمومی سازمان |
تعداد بازدید : ۱,۰۵۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید