سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۱۸

اخبار

دکتر محسن تندر مدیر بسیجی نمونه فارس در هفته دولت شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج بهداشت ودرمان صنعت نفت فارس و هرمزگان به عنوان مدیر نمونه بسیجی استان فارس در هفته دولت معرفی شد

به گزارش روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت فارس و هرمزگان ، در مراسمی که همزمان با هفته دولت، سه شنبه پنجم مردادماه با حضور سردار بوعلی جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس و جمعی از فرماندهان ارشد سپاه و مدیران ارشد استانی در منطقه پنج عملیات انتقال گاز شیراز برگزار شد؛ "دکتر محسن تندر" رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، به عنوان فرمانده و مدیر بسیجی نمونه معرفی شد.

 

وی، که فرزند پاسدار شهید حاج علی مراد تندر و از ایثارگران دفاع مقدس است ، 5 سال به عنوان فرمانده پایگاه بسیج بهداشت ودرمان صنعت نفت گچساران سابقه فعالیت داشته و اخیرا نیز به عنوان فرمانده پایگاه بسیج بهداشت ودرمان صنعت نفت فارس و هرمزگان منصوب شده است.

 

در این مراسم، در غیاب دکتر محسن تندر؛ رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، محمد اعتمادی؛ سرپرست خدمات پشتیبانی این مرکز، لوح وی را از جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس دریافت نمودند.

 

بر اساس این گزارش، پایگاه مقاومت این مرکز یکی از پایگاههای فعال در مجموعه سازمان بهداشت ودرمان صنعت نفت است که فعالیت های در عرصه خدمات جهادی و امداد رسانی در مناطق محروم شهری و بلایای طبیعی داشته است.

 

این پایگاه اخیرا نیز عنوان موفقترین پایگاه مقاومت بسیج حوزه بقیه الله را در جشنواره مالک اشتر کسب کرده است.

 

مدیر بسیجی نمونه01

مدیر بسیجی نمونه02

مدیر بسیجی نمونه03

مدیر بسیجی نمونه04

مدیر بسیجی نمونه05

۶ شهریور ۱۳۹۸ ۱۶:۴۰
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۶۹۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید