سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۰۵

اخبار

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان عنوان کرد:

با جوان سازی بدنه مدیریتی تحقق اهداف سازمان را سرعت می بخشیم

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان گفت: با جوان سازی بدنه مدیریتی تحقق اهداف سازمان را سرعت می بخشیم و با بکارگیری انرژی مضاعف در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی برای جلب رضایت هر چه بیشتر مراجعان می کوشیم.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، دکتر محسن تندر در نشست تابستانه مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان گفت: این تغییرات در راستای ایجاد تحول و سرعت بخشیدن به ارائه خدمت در این مرکز انجام شده است.


وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیران پیشین که به تازگی تودیع شدند، افزود: در اجرای این مهم، به دنبال خلق راهکارهای خدماتی نوین و استفاده بهینه از امکانات و ظرفیت های مرکز برای تامین نیازهای مراجعان هستیم.


رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان عنوان کرد: توجه بیشتر به استفاده از نیروهای جوان در این مرکز آغاز شده است و به کمک همین فکرهای جوان بویژه در سطح مدیریت واحدها می توان به اهداف کلان سازمان دست یافت.

 

دکتر تندر بر عملکرد دو حوزه سلامت خانواده و سلامت کار در این مرکز تاکید کرد و گفت: ستاد سازمان همه ساله با ارائه برنامه ریزی های عملیاتی پیگیر عملکرد این دو حوزه می باشد و از این رو، تا پایان سال در این راستا بسیار پر کاریم.


وی با تاکید بر ماهیت خدماتی بودن این مرکز اضافه کرد: در رویکرد جدید، نگاه ما به سمت بهره وری بیشتر از امکانات و جلوگیری از استهلاک و فرسودگی سرمایه هاست.

 

در ادامه این نشست، سرپرست خدمات پشتیبانی، رئیس پلی کلینیک و دیگر مسئولان ارشد، همچنین مدیران واحدها، به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و مسائل و دغدغه های مرکز را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

 نشست تابستانه مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان

۳۱ تیر ۱۳۹۸ ۱۱:۳۶
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۹۳۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید