سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۱۸

اخبار

پایگاه مقاومت بسیج بهداشت و درمان صنعت نفت فارس برتر شد+گزارش تصویری

در دومین جشنواره مالک اشتر، پایگاه مقاومت بسیج بهداشت و درمان صنعت نفت فارس موفق ترین پایگاه مقاومت بسیج حوزه بقیه الله شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، پایگاه مقاومت بسیج بهداشت و درمان صنعت نفت فارس  در دومین جشنواره مالک اشتر سپاه ناحیه بقیه الله (ع) شیراز، موفق ترین پایگاه مقاومت بسیج و حیدر صفی زاده نیز به عنوان فرمانده نمونه شناخته شد.


بر اساس گزارش خبرگزاری فارس از شیراز،جانشین فرمانده سپاه فجر فارس در آیین اختتامیه دومین جشنواره مالک اشتر سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز در جمع بسیجیان و ایثارگران و خانواده شهدا اظهار دشت: تاریخ انقلاب اسلامی و مبارزات شیعه پر از مصادیقی است که هریک برای دفاع از حریم تشیع و اسلام به‌عنوان الگو و راهنمای عمل قرا گرفته است.


 سردار یدالله بوعلی با اشاره به اینکه بعد از پذیرفتن قطعنامه عده‌ای به این باور بودند که این امر از روی ضعف و یا کمبود مادی و لجستیکی بوده است، افزود: هرچند تحریم‌های تسلیحاتی و اقتصادی مشکلاتی را برای ایران اسلامی به وجود آورد اما درایت رهبر کبیر انقلاب و حضور بسیجیان، سپاه وارتش ،جنگ تحمیلی به نفع رزمندگان اسلام به پایان  رسید.


فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز در ادامه این آیین اظهار داشت: این جشنواره با الگو گرفتن از مالک اشتر فرمانده پرقدرت و بصیرت مداری که در کنار امام نخست شیعیان از حریم ولایت دفاع و ایستادگی کرد برنامه‌های فرهنگی خود را عملیاتی و اجرایی کرده است.


سرهنگ پاسدار موسی زارعی خاطرنشان کرد: مالک اشتر به‌عنوان یکی از برنامه‌های مطرح اشراف کلی فرماندهی معظم کل قوا بوده و همه‌ساله بر اساس نتایج حاصله ارزیابی نیرو‌های سازمان‌های نیروی‌های مسلح در راستای توسعه فرهنگ شایسته‌سالاری و ایجاد رشد و معرفی فرماندهان، مدیران رده‌های موفق و برتر برگزار شده است.


وی تصریح کرد: ایجاد یکپارچگی و همسویی در ارزیابی و معرفی سازمان‌های برتر، توسعه شایستگی‌های سازمانی همراه با ارتقاء فرهنگ بسیجی و افزایش سطح خودآگاهی و خودارزیابی در سنجش عملکرد سازمان مهم‌ترین اهداف جشنواره ‌است.

پایگاه مقاومت بسیج بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان برتر شد+گزارش تصویری 4
پایگاه مقاومت بسیج بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان برتر شد+گزارش تصویری 7
پایگاه مقاومت بسیج بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان برتر شد+گزارش تصویری 6
پایگاه مقاومت بسیج بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان برتر شد+گزارش تصویری 3
پایگاه مقاومت بسیج بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان برتر شد+گزارش تصویری 2
پایگاه مقاومت بسیج بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان برتر شد+گزارش تصویری 1

۲۵ تیر ۱۳۹۸ ۱۲:۴۰
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۳۴۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید