سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۲۰

اخبار

خبر خوش مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت:

کارانه پزشکان حذف نمی شود

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ضمن تکذیب خبر حذف کارانه پزشکان اعلام کرد: مبنای پرداخت کارانه در سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، دستورعمل کارانه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

 به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، دکتر حبیب الله سمیع با اشاره به تفاوت‌های نوع پرداخت در دو وزارتخانه نفت و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تلاش سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و تأکید وزارت نفت براین است که پرداخت ها با دستورعمل‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور همخوانی داشته باشد.


وی تأکید کرد: در نشست‌های اخیر و مباحث مطرح شده در مدیریت سازمان و مدیریت‌های ارشد وزارت نفت هیچگاه موضوع حذف پرداخت کارانه مطرح نبوده است بلکه تغییراتی برای اصلاح این دستورعمل منطبق با ضوابط طرح تحول سلامت و مقررات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام شده که سرانجام به یک دستورعمل جامع و روزآمد بدل شده است.


مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ابراز امیدواری کرد که دستورعمل یادشده در آینده‌‌ نزدیک در قالب یک فوق العاده مستمر و دائمی مراحل تصویب نهایی را پشت سر بگذارد و ابلاغ شود.

۲۴ آبان ۱۳۹۷ ۱۰:۵۱
روابط عمومی سازمان |
تعداد بازدید : ۷۴۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید