سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۵۶

اخبار

به مناسبت روز اورژانس و فوریت های پزشکی/ خواجه ئیان از فعالیت های بخش اورژانس پلی کلینیک منطقه فارس می گوید

مسئول بخش اورژانس پلی کلینیک ارم در منطقه فارس گفت: واحد اورژانس پلی کلینیک ارم شیراز با سابقه فعالیت طولانی از بدو شروع به کار بهداشت و درمان صنعت نفت فارس، با استفاده از توان و دانش نیروهای جوان و تجهیزات مناسب با پیشرفت های روز، در سه شیفت 24 ساعته به خانواده بزرگ صنعت نفت ارائه خدمت می نماید.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، مسئول بخش اورژانس پلی کلینیک ارم در منطقه فارس در گفتگو با خبرنگار واحد روابط عمومی عنوان کرد: واحد اورژانس پلی کلینیک ارم شیراز با سابقه فعالیت طولانی از بدو شروع به کار بهداشت و درمان صنعت نفت فارس، با 10 نیروی با سابقه و با استفاده از توان و دانش نیروهای جوان و تجهیزات مناسب با پیشرفت های روز، در سه شیفت 24 ساعته به خانواده بزرگ صنعت نفت ارائه خدمت می نماید.


فاطمه خواجه ئیان افزود: خدمات سرپایی عمومی، تزریقات، پانسمان، خدمات درمانی سرپایی کلینیک های تخصصی شامل: نوار قلب، I & D ، آماده سازی بیماران اورژانسی اتاق عمل، خون گیری بیماران بد حال و خردسال آزمایشگاه در این واحد صورت می پذیرد.


وی گفت: در کنار این خدمات، این واحد وظیفه ارائه خدمات اولیه به بیماران اعزامی از مناطق صنعتی و سایر مناطق درمانی را به عهده داشته و اقدامات مربوط به اعزام بیماران مربوط به مراکز مجهزتر با اسکورت طبی و انجام امور پذیرش و پیگیری های درمانی فرد، در این مرکز انجام می پذیرد.


به گفته خواجه ئیان، آمبولانس های مجهز تایپB   و پرسنل تحصیل کرده این مرکز در اجتماعات، مانورها و مسابقات ورزشی به عنوان اسکورت درمانی ارائه خدمت می دهند.


گفتنی است، بخش های اورژانس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، در پلی کلینیک ارم، درمانگاه امام علی، درمانگاه مرودشت، مراکز درمانی هرمزگان، درمانگاه های مناطق صنعتی و مناطق پزشکیاری در حال فعالیت و ارائه خدمات هستند.


به مناسبت روز اورژانس و فوریت های پزشکی/ خواجه ئیان از فعالیت های بخش اورژانس پلی کلینیک منطقه فارس می گوید 8
به مناسبت روز اورژانس و فوریت های پزشکی/ خواجه ئیان از فعالیت های بخش اورژانس پلی کلینیک منطقه فارس می گوید 7

۲۶ شهریور ۱۳۹۷ ۱۲:۰۲
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۸۱۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید