سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۰۱

اخبار

سکان بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان به دکتر امیرآبادی سپرده شد

در مراسمی ریاست بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان به دکتر مهرداد امیرآبادی سپرده شد و از زحمات دکتر صفدر آزادی تقدیر به عمل آمد.

به گزارش واحد روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان ، در این مراسم با صدور حکمی از سوی دکتر حبیب الله سمیع ؛ مدیر عامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ، دکتر امیرآبادی به عنوان سرپرست بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان منصوب و از تلاش‌های دکتر صفدر آزادی رئیس پیشین این مرکز تشکر و قدردانی شد.

دکتر سمیع در این مراسم طی سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دکتر آزادی ، حضور دکتر امیرآبادی را به عنوان یکی از مدیران حوزه درمان این سازمان تبریک گفت و تصریح کرد: قطعاً برگزاری اینگونه مراسم و مناسبت‌ها نیز نه به عنوان مراسم تودیع و معارفه  بلکه به نوعی جا به جایی مسئولیت هاست.

مدیر عامل بهداشت و درمان صنعت نفت سپس با اشاره فعالیت های بهداشتی و درمانی منطقه فارس و هرمزگان ، گفت: بهداشت و درمان صنعت نفت فارس یکی از مناطق مهم و تاثیر گذار در بین مناطق ارائه دهنده خدمات بهداشتی و درمانی صنعت نفت است.

وی ابراز کرد: با توجه به شرایط خاص منطقه جنوب کشور ، بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان یکی از مناطق پر اهمیت تخصصی جهت پشتیبانی مناطق عملیاتی جنوب ، به خصوص بوشهر و عسلویه که فعالیت های صنعتی گسترده ای دارند و سایر مناطق نظیر گچساران می باشد.

این مقام ارشد در بهداشت و درمان صنعت نفت با اشاره به اقلیم خاص فارس و شرایط آب و هوایی شهر شیراز اضافه کرد: این مرکز به جهت شرایط آب و هوایی خاص، بخش عظیمی از ارائه خدمات بهداشتی و درمانی جمعیت طبی بازنشسته این صنعت را به عهده دارد و از این نظر هم یکی از مراکز قابل توجه سازمان بهداشت و درمان محسوب می شود.

دکتر سمیع با اشاره به عرصه طولانی فعالیت دکتر آزادی در بهداشت و درمان صنعت نفت ، گفت: امروز یکی از مدیران ارزشمندی که سال های سال در مسئولیت های مختلف ، انجام وظیفه کردند و خوشنام هستند و با تعامل مثبت با دیگر مدیران ، نام نیکی از خود بر جای گذاشت و در این برهه به افتخار بازنشستگی نائل آمد.

مدیر عامل بهداشت و درمان صنعت در خصوص آغاز فعالیت دکتر امیرآبادی هم اظهار کرد: دکتر امیرآبادی از پزشکان متعهد و توانمند بهداشت و درمان هستند و تا به امروز هم منشا خدمات ارزشمندی برای این حوزه بودند وامیدواریم که در ادامه این مسیر ، پرتوان در دوران پیش رو از حضورشان بهره مند شویم.

به گفته دکتر سمیع ، در سال آتی با نگاهی دقیق تر ، کنترل نحوه هزینه کرد بودجه ها را مدیریت کنیم و با نگاه بیمار محور و سلامت محور خدمات مثمر ثمری را ارائه دهیم.

در این مراسم دکتر آزادی نیز طی سخنانی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات یکایک همکاران بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان به برخی از اهم اقدامات انجام شده در طول دوران مسئولیتش در این مرکز اشاره کرد و گفت: راه اندازی دی کلینیک، درمانگاه مرودشت ، درمانگاه امام علی ( ع ) ، درمانگاه های صنعتی ایثار، تابناک و سروستان ، مرکز خدمات روانشناختی و مشاوره ، پزشکی از راه دور ( تله مدیسین) در سه مرکز ، مدرسه فوتبال ، صندوق قرض الحسنه بهداری و سالن ورزشی آزادی ، راه اندازی واحدهای سلامت خانواده در سه مرکز آموزش و پژوهش ، درمان غیرمستقیم ، تیم سیار سلامت کار ، روابط عمومی ، انفورماتیک  ، آمار و اطلاعات ، مالی ، مهندسی تجهیزات پزشکی ، امور قراردادها و حراست ، توسعه و بهبود فضای فیزیکی اورژانس فیزیو تراپی ، آزمایشگاه ، سلامت کار و HSE و پرستارخانواده و توسعه تجهیزات عمده پزشکی و غیر پزشکی گوشه ای از جمله اقداماتی است که با تلاش و پیگیری های همکاران این مرکز در این مدت به مرحله اجراء درآمده است.

شایان ذکر است در این مراسم که با حضور مدیران ارشد منطقه فارس ، هرمزگان ، کهکیلویه و بویر احمد و همکاران بهداشت و درمان صنعت نفت فارس همراه بود ، حکم انتصاب رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان به دکتر امیرآبادی اعطاء و با اهدای لوح تقدیر از تلاش های دکتر آزادی تشکر و قدردانی شد.

۹ اسفند ۱۳۹۵ ۱۶:۵۱
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۲,۰۸۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید