سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۱۸

اخبار

درخشش ورزشکاران بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه فارس

مسابقات تنیس روی میز بزرگداشت شهید حججی در اصفهان با درخشش ورزشکاران بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه فارس همراه شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، این مسابقات تحت عنوان مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان بهداشت و درمان صنعت نفت به میزبانی اصفهان برگزار شد.


در شب نخست جلسه ایی جهت انجام هماهنگی و قرعه کشی با حضور نمایندگان تیم های شرکت کننده، رئیس بهداشت و درمان اصفهان، مسئول برگزاری مسابقات، و نماینده فدراسیون تنیس روی میز اصفهان تشکیل شد.


لازم به ذکر است که بدلیل محدویت های اعمال شده برای شرکت در مسابقات شامل شرط حضور کارکنان رسمی و محدودیت سنی، افراد از هفت شهرستان شرکت کرده بودند.


تیم های شرکت کننده از تهران، اصفهان، اهواز و ماهشهر(در غالب اهواز یک و دو)، گچساران، آبادان و شیراز بودند. 


در پایان تیم شیراز با پیروزی بر تیم های تهران، اصفهان، ماهشهر، گچساران و قبول شکست در برابر تیم اهواز، که دارای دو بازیکن شرکت کننده در مسابقات کشوری هستند، نایل به کسب مقام دوم مسابقات شد.


همچنین در مسابقات انفرادی پس از برد در مرحله اول که بصورت دوره ایی برگزار شد، نادر پرگالی و دکتر عسکری به عنوان نفرات اول گروه به مرحله تک حذفی راه یافتند.


نادر پرگالی در مرحله 4/1 نهایی به بازیکن اهواز که مقام دوم را کسب نمود بازی را واگذار و از ادامه راه باز ماند و دکتر عسکری از این مرحله عبور و به کسب مقام سوم مشترک نایل گردید.

درخشش ورزشکاران بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه فارس 2
به گفته نادر پرگالی، مسئول کمیته تنیس روی میز بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه فارس؛ مراسم اختتامیه
این دوره از مسابقات با ابتکار جالبی در گود زورخانه مجتمع مسکونی شهید منتظری و با حضور نماینده ستاد سازمان آقای زمانی، برگزار شد.

۲۳ تیر ۱۳۹۷ ۱۲:۲۹
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۵۳۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید