سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۰۰

اخبار

دغدغه های بهداشتی –درمانی شرکت های گاز منطقه هرمزگان بررسی شد

با حضور مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان و شرکت های گاز منطقه هرمزگان، نشست مشترک بررسی مسائل و مشکلات این شرکت ها در بندرعباس صورت پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، رسیدگی به دغدغه های کارکنان و مدیران، افزایش ردیف های بودجه جهت بهره برداری های بهینه بهداشتی - درمانی و تعریف راهکارهای نو برای حل مسائل و مشکلات پیش رو؛ از جمله مباحثی بود که در نشست مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان و شرکت های گاز منطقه هرمزگان مطرح شد و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


دکتر محسن تندر در نشست با مدیران شرکت گاز پالایش سرخون و قشم ، منطقه شش عملیات انتقال گاز ، شرکت گاز استان هرمزگان و منطقه عملیاتی سرخون و قشم ،از نحوه خدمات رسانی کارآمد و بهینه در استان های تحت پوشش گفت و عنوان کرد: هدف ما در سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، رسیدگی به دغدغه همکاران در زمینه خدمات درمانی، خدمات بهداشتی، سلامت روان و معاینات دوره ای کارکنان و خانواده های آن هاست.


رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان افزود: منطقه هرمزگان، با وجود محدودیت ها، عدم حضور نیروی انسانی کافی، کمبود فضای فیزیکی و تجهیزات، با خدمات رسانی مناسب فعال است و در جهت رضایتمندی کارکنان و ارباب رجوعان تلاش می کند.


وی خواستار همکاری تنکاتنگ مدیران این مناطق در جهت مرتفع ساختن مسائل و مشکلات موجود شد و بر ارائه خدمات با کیفیت بالا تاکید کرد.


رسانه جدید
دغدغه های بهداشتی –درمانی شرکت های گاز منطقه هرمزگان بررسی شد 8
دغدغه های بهداشتی –درمانی شرکت های گاز منطقه هرمزگان بررسی شد 7
دغدغه های بهداشتی –درمانی شرکت های گاز منطقه هرمزگان بررسی شد 6
دغدغه های بهداشتی –درمانی شرکت های گاز منطقه هرمزگان بررسی شد 4
دغدغه های بهداشتی –درمانی شرکت های گاز منطقه هرمزگان بررسی شد 2

۱ تیر ۱۳۹۷ ۱۲:۰۱
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۲۲۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید