سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۰۵

اخبار

برگزاری کارگاه آموزشی احیاء قلبی ریوی مقدماتی و پیشرفته در مرکز هرمزگان

کارشناس آموزش و پژوهش بهداشت و درمان صنعت نفت هرمزگان از برگزاری کارگاه آموزشی احیاء قلبی ریوی مقدماتی و پیشرفته در بهداشت و درمان صنعت نفت هرمزگان خبر داد.

به گزارش واحد روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان ، شهربانو محبی در این باره گفت: با توجه به نقش اثرگذار پزشکان، پرستاران، ماماهای، مراکز اورژانس شبانه‌روزی، تکنیسین‌های اورژانس پیش بیمارستانی و بهورزان مراکز در کاهش مرگ‌ومیر ناشی از اورژانس‌های قلبی و اهمیت ارتقای سطح علمی و بالینی ، کارگاه آموزشی CPR پایه و پیشرفته در بهداشت و درمان صنعت نفت هرمزگان برگزار شد.

این کارشناس ارشد در بهداشت و درمان صنعت نفت هرمزگان افزود: جهت آشنایی هر چه بیشتر پرسنل با اصول CPR بصورت تئوری و عملی، کارگاه آموزشی احیاء قلبی ـ ریوی با هماهنگی واحد آموزش و پژوهش بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، در ٢٦ و ٢٧ بهمن ماه 13٩٥ به مدت ١٦ ساعت با حضور بیش از ٦٠ نفر در دو مرکز درمانی فجر و امام رضای بهداشت و درمان هرمزگان برگزار شد.

وی تاکید کرد: رسیدگی به بیماران در موارد اورژانس مثل ایست قلبی ـ ریوی از وظایف مهم پزشکان و پرستاران است و به دلیل اهمیت این وظیفه ، آموزش مداوم و به‌روز بودن کادر درمان در این زمینه از وظایف اصلی هر واحد آموزشی است و بر همین اساس ، برگزاری این دوره ها ضروری است.

کارشناس آموزش و پژوهش بهداشت و درمان صنعت نفت هرمزگان ابراز کرد: یکی از مسائل مهمی که تأثیر زیادی در زندگی افراد جامعه دارد بحث آموزش احیای قلبی ریوی است که می‌بایست در سطح پایه برای همگان آموزش داده شود.

به گفته محبی ، مدرس این دوره دکتر اکرمی‌فرد، متخصص بیهوشی و مراقبت های ویژه بود و بر اساس نظرسنجی انجام شده، در این دوره آموزشی شرکت‌کنندگان بیش از91% از اجرای این دروه رضایت داشتند.

 

۴ اسفند ۱۳۹۵ ۱۰:۴۸
آموزش و پژوهش بهداشت و درمان صنعت نفت هرمزگان |
تعداد بازدید : ۱,۰۳۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید