سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۵۶

اخبار

دکتر سمیع:

اصلاح الگوی تغذیه و فعالیت بدنی را در کارکنان نهادینه کنیم

دکتر حبیب الله سمیع در آیین تودیع و معارفه رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، بر بحث محورهای پیشگیری و سلامت تاکید کرد و راه رهایی از این مهم را اصلاح الگوی تغذیه، اصلاح الگوی فعالیت بدنی و نهادینه شدن ورزش مستمر را در کارکنان خانواده بزرگ صنعت نفت برشمرد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، آیین تودیع و معارفه رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، با حضور مدیرعامل سازمان، جمعی از مدیران و روسای ستادی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، مدیران صنعت نفت استان های فارس، کهکیلویه و بویر احمد، هرمزگان و بوشهر در شیراز برگزار شد.

در این مراسم، دکتر حبیب الله سمیع، بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان را جز مناطق بسیار مهم و تاثیر گذار سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت دانست.

 

مدیر عامل بهداشت و درمان صنعت نفت افزود: منطقه فارس، هرمزگان و شهر شیراز یکی از قطب های بزرگ کشور است و اگر چه سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به لحاظ درمان مستقیم و مراکز بهداشت و درمانی ملکی خود مراکز تخصصی و فوق تخصصی جامع و کاملی ندارد ولی در این شهر بزرگ، مراکز دانشگاهی و مراکز جامع و تخصصی بسیار معتبری وجود دارد که اعتبار بین المللی دارند که به لحاظ خدمات بهداشتی و درمانی موجب رفیع بودن جایگاه شهر شیراز دارد؛ در نتیجه می تواند مکان بسیار مهمی و کارآمدی برای پشتیبانی مناطق عملیاتی نفت به خصوص منطقه گچساران، بوشهر و حتی خوزستان باشد و همین مهم اهمیت منطقه را دو چندان می کند.

این مقام مسئول عنوان کرد: همچنین حضور جمعیت طبی قابل توجه شامل کارکنان، بازنشستگان و خانواده های آنها که از سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت انتظارات خدمات بهداشتی و درمانی بهینه دارند، باز هم شیراز را در جایگاه ویژه ای معرفی می کند و در این راستا سعی کردیم تا با افزایش امکانات درمانی خود، در جهت ارائه رضایتمندی گام برداریم و سرویس های مناسب تری را ارائه دهیم.

وی در بحث محورهای پیشگیری و سلامت، اضافه کرد: آن چیزی که امروزه سلامت کشور، سلامت صنعت نفت و همه جامعه را تهدید می کند؛ بیماری های غیر واگیر است و اصلاح نخواهد شد مگر با اصلاح الگوی تغذیه ، الگوی فعالیت بدنی و نهادینه شدن ورزش مستمر در کارکنان.

وی گفت: سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت پیش از هر چیز، متولی سلامت خانواده بزرگ صنعت نفت است و باید به این مهم اهتمام بیشتری بورزیم و همیشه بهداشت را بر درمان مقدم بدانیم.

دکتر سمیع با اشاره به موضوع خروج سازمان بهداشت و درمان از اصل 44 به اهتمام مقام عالی وزارت نفت؛ گفت: به انضمام این مصوبه، خوشبختانه سازمان بهداشت و درمان، در اختیار خانواده صنعت نفت ابقاء شد و بنا است تا در خدمت این صنعت برای ارائه خدمات بیشتر و بهینه تر باشد.

مدیر عامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، در پایان ضمن معرفی دکتر محسن تندر به عنوان رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان؛ به افتخار بازنشستگی دکتر مهرداد امیرآبادی اشاره کرد و از زحمات او با اهداء لوح و هدیه قدردانی به عمل آورد.

دکتر محسن تندر، پیش از این ریاست بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران را به عهده داشت.

 

اصلاح الگوی تغذیه و فعالیت بدنی را در کارکنان نهادینه کنیم 2

اصلاح الگوی تغذیه و فعالیت بدنی را در کارکنان نهادینه کنیم 4

اصلاح الگوی تغذیه و فعالیت بدنی را در کارکنان نهادینه کنیم 5  

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۱:۴۲
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۹۷۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید