سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۰۱

اخبار

گرامیداشت روز جهانی بهداشت دست در بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان

پانزدهم اردیبهشت مصادف با پنجم می، روز جهانی بهداشت دست است که به همین مناسبت، بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، با برپایی برنامه ای متنوع، این مناسبت را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، سوپروایزر کنترل عفونت این مرکز در این خصوص، گفت: با توجه به اهمیت این موضوع در مراکز درمانی صنعت نفت، واحد کنترل عفونت بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان برای گرامیداشت این روز برنامه متنوعی را نظیر سال های گذشته برای آموزش و رعایت بهداشت دست اجرا کرد.

" مریم کوچکی" هدف اصلی از اجرای این برنامه را دستیابی به اهداف کمپین بهداشت جهانی دست عنوان کرد و افزود: بهداشت دست به یک اولویت جهانی برای نجات جان انسان ها و ارایه خدمات درمانی ایمن و با کیفیت تبدیل شده است.

او ادامه داد: به این مناسبت، یک تعامل سازنده با تمامی کارکنان مراکز درمانی تحت پوشش بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان به ویژه در بخش درمانی برای رعایت بهداشت دست ایجاد و بر این نکته که چگونه کارکنان با رعایت بهداشت دست می توانند نقش مهمی در بهبود کیفیت درمان بیماران داشته باشند و رعایت نکردن آن چه پیامد هایی برای بیماران دارد، تاکید شد.

در این برنامه، کارکنان بخش های مختلف پلی کلینیک ارم و درمانگاه امام علی شیراز، شستشوی دست را با حضور سوپروایزر کنترل عفونت و کارشناسان واحد HSE با هم تمرین کردند و معلومات خود را در این خصوص در اختیار بیماران قرار دادند.

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۴:۳۸
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۹۲۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید