سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۰۱

اخبار

بازدید رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان از مراکز درمانی هرمزگان

جمعی از مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، از مراکز درمانی هرمزگان، بازدید نموده و در نشستی با مدیران این مراکز بر سر مسائل و مشکلات بهداشتی و درمانی؛ به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، این گروه به منظور بررسی شرایط شغلی کارکنان و بازدید از بخش های مختلف مراکز فجر، امام رضا و پالایشگاه نفت ؛ همچنین آشنایی مدیران و کارکنان منطقه هرمزگان با مدیریت جدیدِ بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان ( دکتر محسن تندر) ؛ سفری یک روزه به بندرعباس داشتند.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، در گفتگو با مسوولان مراکز درمانی هرمزگان ، مسائلی همچون خرید تجهیزات مرغوب جهت امور درمانی، مزایای رفاهی و انگیزشی، ارائه خدمات سلامت بهینه، آموزش و ... را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

به گفته دکتر محسن تندر، با توجه به گستردگی منطقه فارس و هرمزگان، چگونگی خدمات وسیع و پر حجم است و  همت والای مدیران و تلاش نیروهای انسانی هر دو مجموعه را می طلبد.

رئیس خدمات پشتیبانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان نیز در ادامه، با توصیف شرایط موجود و با اشاره به پرداخت مطالبات مراکز طرف قرار داد؛ روند رو به رشدی را اعلام کرده و وضعیت کنونی را مطلوب دانستند.

فریدون جمشیدی همچنین در خصوص اهمیت سامانه صورتحساب خواستار شد که همه مدیران و کارکنان توجه جدی و دغدغه مندی نسبت به انجام مدوام این مهم داشته باشند و ثبت اطلاعات درمانی بروز و کامل صورت پذیرد تا نوید بخش اخذ اعتبارات مطلوبی برای این مراکز باشد.

وی تاکید کرد تا تمامی پرسنل حساسیت لازم جهت درج به موقع اطلاعات در سامانه را بکار برند تا موجبات تخصیص بودجه های مناسبی را فراهم آورد و رضایتمندی مجموعه و مراجعان را نیز به دنبال داشته باشد.

درسه نشستی که در مراکز درمانی هرمزگان برگزار شد؛ تمامی مدیران و پرسنل ضمن تشکر و قدردانی از مدیران ارشد بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان به جهت پیگیری مشکلات گذشته این مراکز، مسائل و دغدغه های جاری خود را عنوان کردند و خواستار پیگیری شدند.

در این دیدارها، رئیس خدمات پشتیبانی، رئیس سلامت کار و HSE، رئیس پلی کلینیک، رئیس خدمات پرستاری، رئیس امور بیمه گری و رئیس روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان و معاون بهداشتی و درمانی،هماهنگ کننده خدمات پشتیبانی و مسئول پرستاری و هماهنگ کننده روابط عمومی منطقه هرمزگان نیز حضور داشتند.

 

۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۴:۲۴
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۰۲۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید