سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۲۰

اخبار

کسب مقام قهرمانی مسابقات سراسری تنیس روی میز شمال کشور توسط تیم مرکز فارس/ دیندارلو بر سکوی نخست مسابقات انفرادی نشست

تیم تنیس روی میز بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه فارس توانست در مسابقات سراسری تنیس روی میز بهداشت و درمان صنعت نفت در شمال کشور مقام قهرمانی را کسب کند؛ دیندارلو نیز در مسابقات انفرادی بر سکوی نخست نشست.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، مسابقات تنیس روی میز بهداشت و درمان صنعت نفت به میزبانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمال کشور در گیلان برگزار شد.

پیش از این، در نشست هماهنگی مسابقات، تیم های فارس و تهران به دلیل کسب مقام در سال گذشته به عنوان سرگروه انتخاب شدند.

در این دور از مسابقات، عسکری، دیندارلو و پیرمرادی به سرپرستی نادر پرگالی، جهت شرکت در مسابقات به شهرستان رشت اعزام شدند.

نادر پرگالی به خبرنگار ما گفت: در قرعه کشی، تیم های اهواز و ماهشهر، بوشهر و مرکزی و لرستان، که همه از تیم های به نام بودند در گروه فارس و تیم های شمال کشور، کرمانشاه و غرب و گچساران در گروه تهران قرار گرفتند و این در حالی است که قرعه کشی برای مسابقات انفرادی نیز انجام شد.

وی افزود: در دور اول مسابقات، با تلاش زیاد افراد تیم توانستیم، با پیروزی مطلق بر حریفان، به عنوان تیم نخست گروه به مرحله بعد صعود کنیم و در دور دوم با پیروزی بر تیم گچساران به مرحله فینال رسیدم.

پرگالی گفت: در فینال برای بار دوم در مقابل تیم قدرتمند اهواز و ماهشهر قرار گرفتیم که با انجام یک بازی سنگین نایل به کسب مقام قهرمانی مسابقات شدیم؛ همچنین، تیم اهواز و ماهشهر دوم و تیم های تهران وگچساران مشترکا" سوم شدند.

به گفته وی، در مسابقات انفرادی نیز پس از کش و قوس های فراوان دیندارلو به مقام نخست دست یافت و بر سکوی قهرمانی این دور از مسابقات نشست.

 

۲۶ آذر ۱۳۹۶ ۱۱:۰۹
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۱۳۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید