سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۳۸

اخبار

درخشش نوید منصوری مقدم در مسابقات مقدماتی المپیاد جهانی رباتیک

سید نوید منصوری مقدم از فرزندان بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه فارس در مسابقات مقدماتی المپیاد جهانی رباتیک خوش درخشید و افتخارآفرین شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت دفارس و هرمزگان، چهاردهمین دوره مسابقات رباتیک، انتخابی المپیاد جهانی کاستاریکا در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

در این مسابقات 480 نفر از دانش آموزان و دانشجویان در قالب 200 تیم، از 12 استان کشور، شرکت کردند و با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در این دوره، سید نوید منصوری مقدم از فرزندان بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه فارس افتخارآفرین و موفق به کسب مقام دوم این مسابقات شد.

در مسابقات مقدماتی المپیاد جهانی رباتیک، از بین این افراد، 14 تیم در 4 رشته رگولار، اوپن، فوتبال و دانشگاهی برای شرکت در المپیاد جهانی کاستاریکا که آبان ماه سال جاری برگزار می شود، برگزیده و معرفی شدند.

داوران این دوره از مسابقات مربیان و آموزش دهندگان این دانش آموزان بوده اند و شرکت کنندگان با استفاده از لگو ربات ساختند.

گفتنی است،گرد هم آوردن دانش‌آموزان و دانشجویان سراسر جهان جهت پرورش خلاقیت و مهارت حل مسأله از طریق اکتشاف و جست‌وجو در رباتیک و برنامه نویسی، معرفی مفهوم علم مدرن در فعالیت‌های آموزشی و کارگاهی مدارس و دانشگاه‌ها، ایجاد فرصت برای ترویج تفکر خلاق، بهبود ارتباطات و مهارت‌های کار گروهی، تقویت توانایی در کسب دانش‌های جدید، گسترش افق دید دانش‌آموزان و دانشجویان در زمینه علم و فناوری، بالابردن توانایی یادگیری و تشویق آنها به منظور پرورش دانشمندان، مهندسان و مخترعان آینده از اهداف مسابقات WRO است.

*روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان هم ضمن آرزوی موفقیت های آتی، این موفقیت ارزشمند را به این عزیز تلاشگر تبریک می گوید.

۱۵ مهر ۱۳۹۶ ۱۱:۴۲
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۱۰۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید