جلسه بررسی مشکلات، دغدغه ها و هم اندیشی برنامه ریزی های آتی بخش دندانپزشکی با حضور رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس، روسای ارشد و مسئولان این واحد برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس، در این جلسه یکی از مهمترین شاخصهای ارائه خدمات در بخشهای مختلف پزشکی رضایتمندی مراجعهکنندگان از خدمات ارائه شده در آن بخش عنوان و بر رضایت بیمار از خدمات درمانی ارائه شده توسط بخشهای درمانی و خدمات رسان تاکید شد.
همچنین در این نشست مطرح شد؛ رضایتمندی به معنای میزان برآورده شدن انتظارات افراد است و در سیستم درمانی در صورتیکه موفقیت درمان از انتظارات بیمار بیشتر باشد، رضایت از نتیجه به دست میآید.
در همین راستا، بر نقش مهم واحد دندانپزشکی و تلاش در جهت افزایش رضایتمندی مراجعان در این مجموعه تاکید شد و همزمان با خدمات رسانی مناسب، تکریم و پاسخگویی صبورانه توسط پرسنل این واحد نسبت به بیماران، ارباب رجوعان و همکاران در اولویت قرار گرفت.
سلسله نشست های رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس با مسئولان و کارکنان واحدهای مختلف این مجموعه به منظور حل مشکلات، بررسی دغدغه ها و ارائه راهکارهای مناسب در حال برگزاری است.















