سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۲۱

اخبار

تقدیر شایسته از مرکز فارس در جشنواره روابط عمومی ها

در چهارمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر استان فارس، که روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان برای اولین بار حضور یافت ،در بخش وِیژه نامه شایسته تقدیر شناخته شد .

در چهارمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر استان فارس، که روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان برای اولین بار حضور یافت ،در بخش وِیژه نامه شایسته تقدیر شناخته شد .

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، چهارمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر استان فارس و همایش آموزشی استانداردسازی فعالیت‌های روابط عمومی با همکاری معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی این استان ۲۷ شهریورماه در هتل شیراز برگزار شد.

مسعود عطایی‌نژاد، رئیس انجمن روابط عمومی استان فارس در این همایش گفت: هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد رقابت سالم، ارائه آثار و تولیدات روابط‌عمومی‌ها و ارتقاء کیفی این فعالیت‌ها، زمینه‌سازی برای استانداردسازی و ارتقاء دانش فعالان حوزه روابط عمومی است. 

وی با بیان اینکه در این دوره از جشنواره شاهد افزایش کمی آثار و رشد کیفی تولیدات روابط‌عمومی‌ها در فارس بوده‌ایم، گفت: در این دوره ۲۰۷ اثر در ۱۳ بخش به دبیرخانه ارسال شده و داوری شد.

عطایی‌نژاد با قدردانی از معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی فارس که عهده‌دار بخش داوری بود، از حامیان مالی جشنواره نیز تشکر کرد و گفت: اگر روابط‌ عمومی‌ها در تمام بخش‌ها از عملکرد جزیره‌ای پرهیز کنند، شاهد رشد متوازن استان در مباحث مختلف خواهیم بود.

وی، تنزل ساختار اداری روابط عمومی در استانداری‌ها را یکی از مشکلات فراروی تاثیرگذاری این تشکیلات برشمرد و گفت: یکی از مشکلات روابط‌عمومی‌ها در فارس،‌ نداشتن تشکیلات و ساختار اداری مناسب است؛ بعضی از روابط‌عمومی‌ها در ادارات کل و سازمان‌ها با یک یا ۲ نیروی انسانی اداره می‌شود.

رئیس انجمن روابط عمومی فارس اصلاح ساختار تشکیلات روابط عمومی‌ها را یکی از ملزومات تحول در این حوزه برشمرد و تاکید کرد که مشکلات اعتباری و تخصیص نیافتن اعتبارات مناسب به این بخش، یکی دیگر از مشکلات مهم برای توسعه و ارتقاء فعالیت‌های روابط عمومی در فارس محسوب می‌شود.

 در این دوره، که روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان برای اولین بار حضور یافت ،در بخش وِیژه نامه شایسته تقدیر شناخته شد .

در این جشنواره، از 24 روابط عمومی برتر برگزیده شده توسط هیئت داوران در 13 بخش از فعالیت‌های حوزه روابط عمومی قدردانی و تجلیل شد.
۲۸ شهریور ۱۳۹۶ ۱۷:۴۵
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۰۴۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید