سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۵۶

اخبار

مسائل بهداشتی و درمانی کارکنان خطوط لوله صنعت نفت فارس بررسی شد

مدیران شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه فارس و بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، در یک نشست هم اندیشی، مسائل و مشکلات و فعالیت های بهداشتی و درمانی کارکنان صنعت نفت در استان را بررسی کردند.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، مدیر خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه فارس در این نشست گفت: بهداشت و درمان در استان یکی از ضروریاتی است که باید به شکلی مستمر از سوی مسئولین مورد توجه قرار گیرد. و خوشبختانه، بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان در انجام این مهم، سرآمد و موفق است.

اورنگی با اشاره به اینکه کارکنان صنعت نفت عضو یک مجموعه هستند؛ گفت: با توجه به محرومیت های موجود دربرخی مناطق عملیاتی و جمعیت قابل توجه تحت پوشش در این مراکز، ما خواستار پیگیری مجدانه از سوی مسئولین به منظور ارائه خدمات مطلوب وبا کیفیت به همکاران صنعت نفت استان هستیم .

وی افزود : تاکنون، مسئولین بهداشت ودرمان به نحو مطلوبی به ارائه خدمات به کارکنان و خانواده آنان پرداختند و آسایش و اعتماد را به ارمغان آوردند و نیازهای بهداشتی و درمانی در شأن و منزلت آنان تامین شده است.

در ادامه این گفتگو، سرفصل انتظارها و تقاضاهای خدماتی و پشتیبانی آن مجموعه نیز از سوی مدیران حاضر در نشست مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین، مهندس نصیحت کن با ارائه گزارشی به تشریح سیمای سلامت کارکنان خطوط لوله و مخابرات صنعت نفت منطقه فارس پرداخت و آماری در این راستا ارائه کرد.

در پایان این نشست مقرر شد؛ بیمارانی که با برگ اعزام به مراکز درمانی منطقه فارس مراجعه می کنند در اولین نوبت ویزیت شوند و پرداخت هزینه های درمانی در مراکز شهرستان ها مطابق تعرفه بخش خصوصی، به صورت 100 درصد قابل انجام است.

همچنین؛ در جهت رفاه حال بیماران و مراجعان کارکنان و خانواده های منطقه نورآباد بنا شد تا با داروخانه و تعدادی از متخصصان مورد نیاز این منطقه، قرار داد همکاری منعقد شود.

در این نشست، دکتر امیرآبادی، جمشیدی، خواجه ئیان، کریم آقایی، نصیحت کن، ابراهیمی و اثنی عشری از بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان و مهندس اورنگی، تقوی منش ، علی اکبری و صیادیان از خطوط لوله و مخابرات صنعت نفت منطقه فارس حضور داشتند.

 

۸ شهریور ۱۳۹۶ ۱۳:۴۷
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۱۸۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید