در نخستین جلسه هماندیشی روسای روابط عمومی و تکریم ارباب رجوع مناطق در سال جدید، با حضور دکتر سید علی جزایری مدیرعامل و دکتر سید محمدرضا بنی هاشمی رییس هیات مدیره سازمان برگزار شد؛ از روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس تقدیر و تشکر به عمل آمد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت فارس، دکتر سید علی جزایری مدیرعامل سازمان با تبریک هفته کرامت و گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی گفت : امروزه نقش و جایگاه روابط عمومی و اطلاع رسانی بسیار اهمیت ویژه ای پیدا کرده است از این رو انتظارات زیاد است، باید در حوزه اطلاع رسانی اقدامات و خدمات سازمان بسیار پربار تر عمل کرد.
وی افزود : یکی از مهم ترین وظایف یک روابط عمومی پویا و فعال، تلاش برای انتشار فعالیت ها و اهداف سازمانی و برانگیختن توجه عمومی نسبت به عملکرد آن سازمان یا مجموعه می باشد ، البته باید ارتباط دو سویه باشد و مشکلات و چالش ها هم به گوش مدیران و روسا برسد تا درصدد رفع و حل آن باشند.
دکتر جزایری با تاکید بر اینکه هدف اصلی روابط عمومی، بهبود تعاملات بین سازمان و جامعه تحت پوشش آن است،در خصوص راههای ارتقای عملکرد و هم افزایی در سطح شرکت های نفتی بیان کرد : یکی از نقاط ضعف در مناطق، عدم اطلاع مدیران و روسای شرکت های نفتی از خدمات سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت است که باید با برگزاری نشست ها و جلسات متعدد، این خدمات به جامعه صنعت نفت معرفی و اطلاع رسانی شود.
دکتر سید محمدرضا بنی هاشمی رییس هیات مدیره سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در ادامه نشست در خصوص ارتباط و تعامل روابط عمومیها با جمعیت تحت پوشش مطالبی را بیان کرد و گفت : یکی از اصول روابط عمومی، هدایت افکار عمومی است که در دنیای امروز با استفاده از رسانه انجام میشود.
وی ادامه داد : به هر میزان روابط عمومی قوی تر عمل کند موجب افزایش رضایت مندی میشود و یکی از ابزارهای روابط عمومی اطلاع رسانی در سایت و شبکه های اجتماعی به جمعیت تحت پوشش است که باید با قدرت و با برنامه در جهت اقناع گیرندگان خدمات گام بردارد.
مهدی محمودزاده رییس روابط عمومی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در ادامه نشست ضمن تقدیر از حمایت های مدیرعامل و رییس هیات مدیره از روابط عمومی گفت : روابطعمومی بخش مهمی از یک سازمان است که وظایفی همچون اطلاعرسانی، اطلاعیابی، پاسخگویی ، افکار سنجی و مشتری مداری را بر عهده دارد اما همه این وظایف در صورتی میتواند به خوبی انجام شود که از سوی مدیریت مورد حمایت قرار بگیرد.
وی ادامه داد : نقش روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی بین سازمان و ذینفعان بیرون از سازمان انکار ناپذیر است و روابط عمومی با انعکاس اخبار و اطلاعات خدمات سازمان خود می تواند موجب ارتقاء این جایگاه باشد ، امیدواریم با ادامه برگزاری این نشست ها و جلسات مشکلات و چالش های روابط عمومی برطرف شود تا شاهد عملکردی پویا باشیم .
رییس روابط عمومی سازمان در پایان از زحمات شبانهروزی و تلاشهای بیشائبه همکاران خود در روابط عمومی مناطق قدردانی کرد .
در ادامه این نشست نیز روسای روابط عمومی مناطق دیدگاه ها ، چالش ها و نکات مدنظر خود را مطرح کردند و مدیرعامل و رییس هبات مدیره در خصوص موضوعات مطرح شده مطالبی را بیان کردند.