سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۳۸

اخبار

نشست جهاد تبیین با موضوع انتخابات در بهداشت و درمان صنعت نفت فارس برگزار شد

نشست جهاد تبیین با موضوع انتخابات با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران در بهداشت و درمان صنعت نفت فارس برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس، در این نشست مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران با بیان این مطلب که باید به سوالات نسل جوان پاسخ داد، گفت: با شنیدن حرف های افراد و ارائه پاسخ های مناسب، به ویژه به نوجوانان و جوانان، باید مسائل روز را تبیین نمود.


حجت‌الاسلام ابوالقاسم علیزاده، افزود: یکی از راه های جلوگیری از نفوذ دشمن، جهاد تبیین است و با آگاهی رسانی و بیان اتفاقاتی که پیش از انقلاب در کشور به وقوع پیوسته می توان مردم را آگاه و توطئه دشمنان را خنثی کرد.


وی با اشاره به نوع ارتباط گری خانواده ها با فرزندان، اضافه کرد: راه های ارتباطی با فرزندان به جز گفتگو، از طریق غیر کلامی نظیرِ نامه و به ویژه از طریق فضای مجازی می تواند بسیار موثر و راهگشا باشد و این برقراری ارتباطی موثر، می تواند ضامنی جهت برقراری امنیت برای محیط خانواده باشد.


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران، تصریح کرد: در این برهه نیز با جهاد تبیین باید اهمیت انتخابات، مشارکت و حضور مردم را تبیین کنیم تا شاهد برگزاری یک انتخابات با شکوه و شکل گیری مجلس انقلابی و پرتوان برای رفع مسائل و مشکلات کشور مان باشیم چرا که  تلاش در برگزاری انتخاباتی پر شور در اصل در برابر دشمن ایستادن است، دشمنی که سعی در القای نا امیدی به مردم و جوانان دارد با امید آفرینی و دوست داشتن منافع ملی باید برای ترویج ایمان و امید در جامعه بخصوص نسل جوان تلاش کرد.


به گفته حجت‌الاسلام علیزاده، باید تببین شود که حضور در انتخابات و برگزاری پر شور آن و همکاری مردم در پای صندوق رأی تضمین کننده امینت کشور خواهد بود.
 
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ ۱۶:۲۵
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱۱۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید