سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۶:۴۰

اخبار

اعزام تیم اورژانس صنعتی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس به محل انفجار منطقه عملیاتی صفاشهر

به همت واحد HSE بهداشت و درمان صنعت نفت فارس، تیم اورژانس صنعتی این مرکز به محل انفجار خط لوله انتقال گاز در منطقه خرم بید فارس(منطقه عملیاتی صفاشهر)، اعزام شدند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس، بر اساس گزارش دریافتی از واحد HSE این مرکز، در حدود ساعت 8:45 بامداد، روز چهارشنبه بیست و پنجم بهمن ماه جاری، یکی از کارشناسان ارشد HSE منطقه با پزشکیار درمانگاه منطقه عملیاتی صفاشهر تماس گرفته و تاکید بر ضرورت اعزام تیم اورژانس صنعتی به منطقه دچار حادثه را داشتند.


بر این اساس، مراتب امر به EOC(مرکز عملیات اضطراری یا مرکز کنترل عملیات یا اتاق بحران که در استاندارد بین‌المللی، یکی از مراکز مهم و استراتژیک در بحث مقابله با سوانح و بلایا می‌باشد) اطلاع داده شد و با نظر EOC، بلافاصله دو آمبولانس به همراه دو پرستار کار آزموده به منطقه اعزام گردید.


این گزارش حاکی است، یک تیم درمانی از درمانگاه خانواده صنعت نفت مرودشت و تیم درمانی دوم از درمانگاه صنعتی پتروشیمی بودند که تا، تاریخ بیست و ششم بهمن جاری در منطقه حضور داشتند.


 بر اساس این گزارش، این حادثه خوشبختانه هیچ گونه خسارت و تلفات جانی به همراه نداشته و با مهار آتش سوزی و با نظر EOC تیم در تاریخ بیست و ششم بهمن ماه جاری از منطقه ترخیص گردید.


لازم به ذکر است، منطقه عملیاتی صفاشهر مجهز به درمانگاه پزشکیار به صورت روز کاری است که در این ایام به صورت 24 ساعته جهت ارائه خدمت در منطقه حضور داشته است.


*بر اساس گزارش ارسالی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، ساعت ۱ و ۳۵ دقیقه بامداد روز چهارشنبه بیست و پنجم بهمن ماه جاری در حوالی منطقه موسوم به تنگ بخش قادرآباد شهرستان خرمبید انفجاری در لوله خط انتقال گاز انجام شده که بررسی های اولیه نشان می دهد که این حادثه خرابکاری بوده است.
 
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ ۱۲:۳۳
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۸۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید