سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۰۹:۵۷

اخبار

افتخارآفرینی کارکنان منطقه فارس در هشتمین دوره مسابقات قرآن یادواره شهدای سازمان

در هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم در بخش های حفظ، قرائت، اذان، مفاهیم و نهج البلاغه ویژه کارکنان، همسران و فرزندان، کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت فارس افتخارآفرین شدند و خوش درخشیدند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس، بر اساس گزارش ارسالی، این دور از مسابقات با هدف ایجاد انس کارکنان و خانواده با قرآن، تقویت توسعه فضای معنوی، تشویق نخبگان این حوزه، شناسایی کارکنان مستعد، الگوسازی در فعالیت های قرآنی، گسترش مفاهیم آموزشی و پژوهشی عترت و قرآن و ایجاد زمینه نشاط کارکنان در رقابت های سازنده و تعالی بخش ، از 23 تا 26 بهمن، برگزار شد.


بر این اساس، در این دور از مسابقات، در بخش خواهران؛ آرزو خراسانی مقام اول و پریوش رحمانی مقام دوم رشته مفاهیم نهج البلاغه، هاجر مردانی در رشته حفظ پنج جزء مقام دوم، سمیه عطایی در رشته حفظ سه جزء مقام سوم، سده مائده سمیعی در رشته تحقیق مقام سوم، رویا نوذری در رشته ترتیل مقام سئم و در بخش برادران، محمد رضا روحانی در رشته تحقیق مقام دوم و مهدی رستمی کیا در رشته اذان مقام دوم را از آن خود کردند و افتخارآفرین شدند.


بر اساس این گزارش، طبق ابلاغیه دارالقرآن شرکت ملی نفت ایران مقرر شد؛ مسابقات در مراحل مقدماتی، نیمه نهایی ، نهایی و سراسری برگزار شود ، در ابتدا با همکاری روسای مناطق 16 گانه سازمان مسابقات مقدماتی برگزار و منتخبین به سازمان جهت حضور در این دوره معرفی شدند.


این گزارش حاکی است، نفرات منتخب پس از پایان این دوره به دارالقرآن کریم شرکت ملی نفت ایران معرفی می گردند تا در اسفندماه در مسابقات حضور پیدا کنند.


هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم در بخش های حفظ، قرائت، اذان، مفاهیم و نهج البلاغه ویژه کارکنان، همسران و فرزندان در مجتمع ورزشی و آموزشی محمودآباد به میزبانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمال کشور آغاز شد.
 

مسابقات قرآن


افتخارآفرینی کارکنان منطقه فارس در هشتمین دوره مسابقات قرآن یادواره شهدای سازمان 2
افتخارآفرینی کارکنان منطقه فارس در هشتمین دوره مسابقات قرآن یادواره شهدای سازمان 1

۲۸ بهمن ۱۴۰۲ ۱۰:۲۹
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱۷۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید