سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۲۱

اخبار

دهه فجر در بهداشت و درمان صنعت نفت فارس پاس داشته شد

بهداشت و درمان صنعت نفت فارس همزمان با ایام ا... دهه فجر، برنامه های متنوعی را در قالب برگزاری مراسم جشن ایام الله دهه فجر و مسابقات قرآنی، برپایی نشست و نمایشگاه های فرهنگی، میز خدمت و... طراحی و به اجرا گذاشت.
به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس، سید محمد مهدی اثنی عشری در تشریح جزئیات برنامه های ایام دهه فجر در این مرکز، گفت: در این ایام دو مراسم جشن دهه فجر، آذین بندی محیط درمانگاه های این مرکز، زیارت قبور شهدا، برپایی دو میز خدمت با حضور کارشناسان تغذیه،روانشناسی و پرستاری، برپایی دو نمایشگاه کتاب و بازی های فکری ایرانی، برگزاری مسابقات قرآنی، حضور در راهپیمایی 22 بهمن انجام شد.


رییس روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس"نشست کمیته صیانت" را از دیگر برنامه های ایام دهه فجر اعلام کرد و ادامه داد: علاوه بر این برنامه ها، نشست جهاد تبیین با محوریت موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان نیز با حضورحجت الاسلام و المسلمین دکتر علیزاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران با حضور اعضای شورای پایگاه های بسیج حوزه بقیه ا... در پلی کلینیک مرکزی شیراز، برگزار شد.


به گفته اثنی عشری، هر ساله همزمان با ایام ا.. دهه فجر این برنامه ها در روز های مختلف با محوریت های تعیین شده توسط شورای فرهنگی صنعت نفت در بهداشت و درمان صنعت نفت فارس صورت می پذیرد.
 
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ ۱۲:۴۱
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱۶۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید